הנצפים ביותר

וילונות למשרדים – לשדרג את העסק שלך

עם השתנות מודלים שונים של תעסוקה, גם היחס לסביבת העבודה הולך ומשתנה במהירות. אם בעבר שלטה במשרדים אוירה אפלולית מנוכרת, הרי שהיום משרדים הופכים לחללים מעוצבים ונאים למדי המשרים תחושת נינוחות, חום, קרבה ואף אינטימיות הן על העובדים והן על המבקרים במשרד. כחלק מתשומת הלב המוקדשת לעיצוב המשרדים, ניתן דגש גם על וילונות למשרדים.

וילונות אינם רק אמצעי לבודד מפני האור או למנוע מקרני השמש ליפול על צגי המחשב אלא הם בראש ובראשונה פריט עיצובי, ולכן, כל עסק או משרד אשר מעוניינים ליצור חוויה עיצובית מיוחדת, בוחרים בשנים האחרונות להשקיע בעיצוב וילונות למשרדים שלהם כחלק מהפיכת חלל המשרד למזמין יותר ויותר “שיקי”.

כיצד לבחור וילונות למשרדים

כאשר בוחרים וילונות למשרדים מומלץ להיעזר באיש מקצוע מתחום עיצוב הפנים שיעזור להתאים את הוילונות הרצויים והמתאימים ביותר למשרד. וילון טוב הוא כזה אשר יש מספק תשובה טובה הן לחסכון בחשמל, הן יוצר מענה לשאלות אקוסטיות, המספק הצללה למשרד וכמובן כזה הנותן מענה עיצובי מתאים למשרד.

כאשר בוחרים וילונות למשרדים חשוב לשים לב לשיקולים שונים כמו עלויות, התאמה לחלל, איכות החומר בו משתמשים, התאמה עיצובית לשאר הפריטים הנמצאים במשרד ולאופי המשרד באופן כללי.

וילונות למשרדים נפוצים המשמשים לעיצוב והצללה במשרדים שונים הם וילונות גלילה העשויים אלומיניום, במבוק או בדים מעומלנים שונים; וילונות ונציאניים העשויים עץ או אלומיניום; וילונות בד ווילונות חשמליים.

כאשר בוחרים וילונות למשרדים  חשוב שהוילון שבו בוחרים יתאים למראה הכללי של המשרד. כך למשל, אם מבקשים ליצור תחושה אינטימית, ושאר הרהיטים עשויים עץ עדיף כנראה לבחור בוילונות בד או כאלו העשויים מבמבוק כדי לשמר ולהעצים את האוירה.

אם לעומת זאת, מדובר במשרד היי-טק, כנראה שוילונות במבוק לא יספקו אותנו במיוחד ומה שאנו זקוקים לו הוא וילונות גלילה או אחרים העשויים אלומיניום.

חשוב לזכור כי תחום זה של עיצוב פנים ובפרט של וילונות למשרדים הוא תחום אשר יכול להשפיע רבות על פני העסק והמשרד אשר בעצם מהווים את חלון הראווה לעסק.

 

.