הנצפים ביותר

ויטמינים ותוספי תזונה לנשים אחרי לידה

הצורך של האישה בתזונה עשירה בוויטמינים ומינרליים אינה מסתיימת עם הלידה, מיד לאחר הלידה מגיעה תקופת הנקה במהלכה גוף האישה זקוק להזנה טובה בכדי להזין בהתאם את התינוק. גם במקרים בהם האישה אינה מניקה חשוב יהיה להקפיד על תזונה בריאה ועשירה בכדי לאפשר לגוף להשתקם לאחר הלידה, למלא מחדש את כל המצבורים של הוויטמינים והמינרליים שאבדו במהלך ההיריון. המוצרים של חברת סולגאר מיועדים לנשים לאחר לידה תוך הנקה או ללא הנקה, חברת סולגאר מציעה מבחר מוצרי תוסף ברזל לנשים, ויטמינים ועוד, עם המוצרים של חברת סולגאר את יכולה להיות בטוחה שבחרת מוצרי איכותי ובטיחותי לשימוש.

תוסף ברזל

מחסור בברזל הוא תופעת לוואי ידועה מאוד של הריון, לכל אישה הרה ממליץ הרופא המטפל על תוספי ברזל כאשר אחת למספר חודשים מבצעים בדיקת דם בכדי לבחון את רמת הברזל בגוף. מחסור בברזל יגרום למצבים של אנמיה, תשישות ובמקרים חמורים גם לפגיעה בעובר. יהיו מקרים בהם תוספי ברזל יביאו עמם כאבי בטן ובעיות עיכול בעבור האישה, זוהי הסיבה לכך שחברת סולגאר השיקה תוספים של ברזל עדין המתפרקים במהרה בגוף ומביאים עמם פחות תופעות לוואי.

מולטי ויטמין

יחד עם תוסף ברזל ממליצים הרופאים לנשים בהריון ולנשים אחרי לידה על תוסף מולטי ויטמין. התוסף משלים את התזונה של האישה ומבטיח אספקה מלאה של כל הוויטמינים והמינרליים להם זקוקה האישה במהלך ההיריון, במהלך הנקה ובאופן שוטף.

חומצה פולית

ההמלצה על נטילת חומצה פולית היא לכלל הנשים הנמצאות בגיל פוריות תוך השמת דגש על נשים המתכננות היריון בקרוב או נמצאות בשלבים ראשונים של היריון. מחקרים מגלים כי תוסף חומצה פולית חיוני לצמצום הסיכויים להתפתחות של מומים בעובר. בין המוצרים האיכותיים של חברת סולגאר תוכלי למצוא תוסף חומצה פולית מתאים לנשים.