הנצפים ביותר

ויזה לארצות הברית

ארצות הברית מהווה יעד פופולרי אליו נוסעים ישראלים רבים. לפני הנסיעה, יש להצטייד בויזה לארצות הברית, דרך שגרירות ארה”ב בישראל. מומלץ לסיים את תהליך הוצאת הויזה בטרם רכישת הכרטיסים, כיוון שהתהליך אורך מספר שבועות. במרבית המקרים, חברת הנסיעות לא תחזיר תשלום עבור כרטיסי טיסה שנרכשו לארה”ב אם בקשתן של הלקוח לויזה תסורב. ויזה לארצות הברית הינה פרוצדורה המנוהלת על ידי השגרירות. שגרירות ארה”ב בישראל נמצאת בשני מוקדים, תל אביב וירושלים. השגרירות שבירושלים משרתת את תושבי ירושלים, הגדה המערבית ופריפריית ירושלים, והשגרירות שנמצאת בתל אביב משרתת את יתר תושבי המדינה. אל השגרירות מגיעים בשלב האחרון של תהליך הוצאת הויזה, שלב הראיון. לפני כן ישנה פרוצדורה המורכבת ממספר שלבים.

 

1. מילוי טפסים באתר שגרירות ארה”ב

מילוי הטפסים הינו בשפה האנגלית בלבד ומכיל חמישה עשר עמודים.

2. תשלום האגרה באתר שגרירות ארה”ב

3. קביעת התור לראיון באתר הנ”ל.

4. הכנת כל הדרוש לראיון- מסמכים כלכליים, אישור לימודים, אישור מהמעסיק, אישור לימודים, תלושי משכורת ועוד.

5. הגעה לראיון בשגרירות במועד שבחרתם.

6. הדרכון, במקרה ובקשתכם נתקבלה, ישלח אליכם בדואר שליחים תוך מספר ימים כאשר ויזה לארה”ב מהשגרירות מצורפת בתוכו. אם בקשתכם סורבה יוחזר לכם הדרכון במהלך הראיון.

כדי לקבל ויזה לארצות הברית מאפשרת השגרירות מילוי הטפסים ועריכת פרטים דרך אתריה הרשמיים.

כשתגיעו לראיון, כל פרטיכם כבר יהיו מוכנים אצל הקונסול המראיין, אשר ישאל אתכם מספר שאלות הנוגעות למטרת הנסיעה ומצבכם הכללי כפי שהוצג בטפסיכם,, וכך יחליט אם לאשר את בקשתכם או לא. כפי שוודאי הבנתם, הטפסים שלכם הינם תעודת הזהות שלכם בפני השגרירות, הם מגיעים לשגרירות עוד טרם הגעתכם לראיון. לאור האמור, יש לייחס חשיבות יתרה לאופן מילוי הטפסים והזנת מידע מדוייק ורלוונטי.