הנצפים ביותר

השקעה חברתית נבונה

ישראלים רבים מחפשים אחר נתיב נכון להשקעה ללא סיכון גבוה. אצל הרוב יהיה מדובר בכסף אשר נחסך בעמל רב ואמור לשמש למקרים של חירום ולאירועים עתידיים של הילדים כמו בר מצווה, לימודים אקדמיים וחתונה, ולכם הם לא ששים לפתוח תיק השקעות עליו ישלמו סכומים רבים רק עבור הניהול ויקבלו רווחים לאחר סיכון משמעותי של הכסף הזה. מצד שני מצב ההשקעות המתונות יותר בבנקים השונים בארץ לא מניבים אחוזי ריביות גבוהים ומסתכמים בכמה מאות בודדות של שקלים לאחר תום תקופה של חיסכון. מה עושים? משקיעים באלטרנטיבה שנקראת הלוואה לכל מטרה.

 

השקעה בהלוואה חברתית

עם ההצלחה המרובה של רשתות חברתיות וההקמה של אתרים שמסייעים לבנות הצעות של אנשים להשקיע בהם או בהמצאה שלהם ולקבל אחוזים מן ההצלחה, אין זה פלא כי גם הלוואה לכל מטרה קיימת במהדורה חברתית אשר מציעה מצד אחד אדם שרוצה לקבל הלוואה בתנאים טובים ומן הצד השני נמצא לו אדם שיש לו כסף פנוי להשקעה, עבורו הוא מעוניין לקבל תשואה גבוהה מזו שמציע הבנק. הרעיון הוא חכם ולא מעט אנשים מתחילים לגלות את העולם המודרני שיכול להציע את כל הנדרש לפי היצע וביקוש ומתחיל לכבוש את העולם כולו.

 

עד כמה זה משתלם ואמין?

מבחינת התשואות של ההשקעה מדובר ברווחים אפילו של עד 12 אחוזים להלוואות המפוזרות בין כמה לווים, כאשר ההמלצה היא לפזר את הסיכון בין תשואות שונות. בכל מקרה לא תקבלו מהבנקים השונים בארץ הצעה שקרובה להצעות ממקומות שמציעים הלוואה לכל מטרה בתור השקעה.

מבחינת הלווים הם מקבלים את ההלוואה לאחר בדיקה קפדנית של כל המידע אשר קיים וניתן לדלות על הסיכויים שלהם להיות אנשים אשר לוקחים הלוואה בסכום מסוים ויכולים להיות מסוגלים להחזיר את ההלוואה ללא כל בעיה.