הנצפים ביותר

השכרת תאורה מקצועית

לא חשוב היכן אתם עורכים את האירוע שלכם, תחת כיפת השמיים או בתוך מבנה מקורה, השכרת תאורה היא התבלין הסודי שישדרג את האירוע, יעניק לו ייחודיות ויהפוך כל אירוע משעמם וסטנדרטי לאירוע מיוחד, מרשים ונוצץ.

 

השכרת תאורה – איך לבחור את התאורה המתאימה

יש סוגים שונים ומגוונים של תאורה וחשוב להתאים כל סוג של תאורה לאופי האירוע.

את התאורה יש להתאים לאופי האירוע – אם אתם עורכים כנס, יום גיבוש או יום כיף לעובדים התאורה שאליה תידרשו שונה מהתאורה של מסיבת ריקודים או מסיבת חוף סוערת. למסיבות כדאי לשכור תאורה מהבהבת שתקפיץ את הרוקדים בהתאם לקצב של המוזיקה. בכנסים או באירועים חשוב לבחור תאורה ממוקדת שתמשוך את תשומת הלב אל המקומות שאליהם אתם רוצים למשוך את תשומת לב המשתתפים. בכל סוג של אירוע תמיד חשוב להאיר את הכניסה למקום ואת הגישה אל השירותים.

מיקום האירוע משפיע על סוג התאורה – עבור אירועים הנערכים במקומות פתוחים יש צורך בציוד מורכב יותר כמו פרוז’קטורים שיאירו את השטח, תותחי אולטרה ועוד שיעניקו אפקטים מדהימים של תאורה ועוד. אפשר להוסיף פנסי עשן, אורות מסתובבים, תאורה עמידה במים ועוד.

שטח האירוע קובע את התאורה הנדרשת ואת עוצמתה. ככל שהשטח גדול יותר חשוב לשכור גופי תאורה רבים יותר ולהקפיד כי אף פינה באירוע לא תהיה חשוכה.

 

השכרת תאורה – 4 דברים שכדאי לדעת

ציוד תאורה הוא ציוד מורכב הדורש הבנה וידע טכני. ולכן כאשר אתם שוכרים ציוד תאורה לאירועים כדאי לשכור טכנאי צמוד שיפקח על העבודה ועל התאורה בזמן אמת, אם התקציב אינו מאפשר ליווי של טכנאי צמוד, יש לבקש מהחברה המשכירה את האירוע הסברים מפורטים על אופן ההפעלה של ציוד התאורה.

אירועים רבים הנערכים בחיק הטבע מרוחקים ממקור חשמל, לכן חשוב לשכור גנראטור שיספק את החשמל הנדרש להפעלת התאורה. יש סוגים שונים של גנרטורים בעלי עוצמות שונות, חשוב להתאים את סוג הגנראטור לאופי האירוע ולציוד התאורה. אם התקציב מאפשר כדאי גם לשכור גנראטור נוסף שישמש כגיבוי למקרה של תקלה בגנראטור.

את הציוד לתאורה חשוב לשכור מחברה אמינה המתחזקת היטב את הציוד שלה. אין דבר שישבית יותר את השמחה שלכם מאשר תאורה שתפסיק לפעול, אפילו לזמן קצר, באירוע שלכם.

חברת “פליי מיוזיק” עוסקת בהשכרת הגברה ותאורה שנים רבות. אנו מציעים מגוון של ציוד תאורה המתאימים לכל אירוע. צרו קשר, צוות העובדים ישמח לסייע לכם לבחור את הציוד המתאים ביותר.