הנצפים ביותר

השכרת ציוד קריוקי מקצועי

כל סיבה היא סיבה למסיבה וזו כנראה הסיבה שבשנים האחרונות כמות המסיבות גדלה מיום ליום, ויחד אתן גדלות גם ההוצאות הכספיות הנלוות לעריכת המסיבה. מסיבה מוצלחת לא חייבת מנחה, בדרן, מפעיל או די ג’יי מקצועי בעלויות כספיות גבוהות. השכרת ציוד קריוקי ומערכות שמע איכותיות יעניקו לכם פעילות מהנה ומסיבה משגעת בעלויות נמוכות במיוחד.

קריוקי הוא מונח יפאני שמשמעותו הוא תזמורת ריקה המתייחס למסיבה עם מוזיקה, אך ללא תזמורת או די ג’יי. הקריוקי מתבצע באמצעות מיקרופון בליווי של פלייבק והקרנה של מילות השיר על גבי מסך. כדי לעקוב אחרי מילות השירים, כל פעם מילה אחרת נצבעת בצבע שונה בהתאם לפלייבק ולמנגינה וכך כל המשתתפים, גם כאלו שאינם מכירים את מילות השיר בעל פה, יכולים לעקוב אחרי המילים, לשיר וליהנות.

השכרת ציוד קריוקי – 6 טיפים חשובים

ערכת קריוקי איכותית נמדדת בשני פרמטרים, איכות הציוד ומאגר השירים. מאגר טוב חייב להכיל כשמונת אלפים שירי קריוקי כדי להתאים למגוון גדול של סוגי קהלים. גם אם שכרתם ערכת קריוקי עם מאגר גדול של שירים, כדאי לבדוק האם המאגר כולל את הסוג והאופי של השירים המתאימים לסוג המשתתפים ולאופי האירוע שלכם.

איכות השמע ואיכות ציוד ההגברה חשובים מאוד בבחירת הערכה המתאימה. באירועים רבים מסתובבים הזמרים, מקצועיים או חובבניים, בין הקהל כאשר בידיהם יש רמקול. כדי לאפשר להם תנועה קלה, כדאי לשכור ערכה עם רמקולים אלחוטיים. את עוצמת הרמקול יש להתאים לגודל האולם, אולם גדול וכמות גדולה של אורחים דורשים רמקולים עם הספק גבוה של חשמל.

את איכות הסאונד יש להתאים למיקום האירוע. באירוע הנערך על גג פתוח, לדוגמה, תידרש איכות סאונד שונה מאשר באירוע הנערך בחלל קטן וסגור. לכן חשוב לשכור ציוד קריוקי בחברה מקצועית שתדע לייעץ ולהתאים לכל מיקום את הערכה המתאימה.

מיקסר מקצועי הוא חלק מכל מערכת מקצועית של קריוקי להשכרה. תפקיד המיקסר הוא לשלוט על עוצמת המוזיקה ולהוסיף אפקטים שונים שיעצימו את קולות הזמרים. העצמת הקול באמצעות האפקטים המוזיקליים חשובה במיוחד כאשר מי שאוחז במיקרופון הוא אינו זמר מקצועי.

חברה מקצועית העוסקת בתחום של השכרת ציוד קריוקי תעניק לכם מידע מפורט על אופן תפעול מכונת הקריוקי. כאשר אתם שוכרים את הציוד, בקשו לקבל מספר טלפון למצבי חירום, למקרים שבהם יהיו תקלות בלתי צפויות או שאתם תסתבכו עם הפעלת הציוד.

מחפשים השכרת ציוד מקצועי של קריוקי, מצאתם! בחברת “פליי מיוזיק ציוד לאירועים” ישמחו להתאים לכם ערכה איכותית לכל סוג של מסיבה ולכל צורך במחירים אטרקטיביים.