הנצפים ביותר

השכרת לימוזינה ליום הולדת

מחפשים רעיון מקורי למתנת יום הולדת לחברה? השכרת לימוזינה תהיה דרך נהדרת להפתיע אותה וגם להעניק לה חוויה מהנה של פעם בחיים. הלימוזינה היא רכב יוקרתי בו תוכלו להגיע אל אירועים תוך הצגת כניסה מרשימה או להתפנק מנסיעה בתנאים הטובים והנוחים ביותר.

השכרת לימוזינה עם נהג פרטי

ממש כמו בסרטים, גם אתם תוכלו ליהנות משירות של נהג פרטי, הנהג מקצועי ואדיב, הוא ילווה אתכם במהלך הנסיעה כולה בהתאם לתיאום מראש. נציין כי ישנן גם חבילות השכרת לימוזינה ללא נהג אך ההמלצה שלנו היא שכירת הלימוזינה יחד עם הנהג. כדאי לזכור כי מדובר ברכב יוקרה גדול, הנהיגה בו דומה לנהיגה ברכב רגיל אך נהג לימוזינה מנוסה יבצע זאת טוב יותר. פרט לנסיעה בטוחה יעניק לכם הנהג גם שירות אישי וליווי צמוד.

תוספות אפשריות להשכרת לימוזינה ליום הולדת

כל השכרת לימוזינה אפשר ללוות גם עם קישוטים צבעוניים, בלונים, ממתקים, שתייה חריפה או קלה וגם עוגת יום הולדת חגיגית אשר תמתין לכם במקרר המיני בר של הלימוזינה. את הנסיעה אפשר יהיה לתאם לכל שעה ביממה, תוכלו להפתיע את החברה עם איסוף בלימוזינה ממקום העבודה או לימוזינה אשר תמתין לכם מתחת לבית עם היציאה אל עבר המסעדה האהובה עליה.

סיור בעיר בלימוזינה יוכל למלא ערב של חוויה מהנה, אם כלת יום ההולדת חובבת קניות תוכלו לתאם עצירה למסע קניות מפנק בקניון, ארוחת בוקר בבית קפה, טיול לאורך החוף ושלל פעילויות נוספות. הלימוזינה תלווה אתכם במשך היום כולו תוך מתן שירות ברמה גבוהה, שביעות הרצון שלכם וההנאה של כלת השמחה היא ההצלחה שלנו. השכרת לימוזינה ליום הולדת אידאלית בכל גיל, החוויה תהיה מרגשת באירועי גיל מצוות, בגיל 18 או 20, בגיל 30 וגם לקראת יום הולדת 60 לאימא או סבתא.