הנצפים ביותר

השכרת יאכטה לאירועים פרטיים

אחת הדרכים המהנות ביותר לייצר אינטימיות בין אנשים היא בים. לא ברור למה, אבל כנראה שהאוויר והנופים הפתוחים, ואולי גם תחושת האפסות המשותפת אל מול הדבר הענק הזה המכסה את כדור הארץ – מייצרת קרבה בין בני אדם. לא סתם הציורים הרומנטיים עוסקים בדיוק בגודלו הקטן של האדם מול הים הענק. יאכטות להשכרה הן האפשרות הטובה ביותר לייצר אינטימיות. זה יכול להיות גם אינטימיות בין בני זוג, גם בין חברים ובני משפחה ביום הולדת או אירוע כמו נישואין וכולי וגם כדי לשבור קרח בין שותפים עסקיים. בשל כך, פגישות רבות נערכות על גבי יאכטה להשכרה.

בהקשר העסקי, אגב, יתרון נוסף, של יאכטה להשכרה הוא הבידוד והמרחק. שם בדרך כלל אין פפראצי ואם רוצים לסגור עסקה בשקט, מחוץ לאור הזרקורים, זהו פתרון נהדר.

אין כמו אוויר הים – כדי ליהנות מחופשה או אירוע מיוחד

מה אדם צריך אם לא שמיים כחולים, ים ואנשים שהוא אוהב? בשל כך, יאכטה היא כמעט כמו צימר על המים. אפשר לשכור יאכטה לפי הגודל של התקציב שלכם ולבלות ממש כמו שצריך על הים. למשל, אם יש לכם תקציב מצומצם – קחו יאכטה קטנה ליום אחד בלבד, בעבור אירוע שאתם רוצים לקיים: פגישה עסקית, חופש זוגי או אירוע משפחתי.

יש לכם תקציב יותר גדול? יאכטה יכולה להיות גם ממש כמו בית מלון קטן,  כולל שף פרטי ושמפניה והכל, ואפשר לנסוע ליעד שאתם אוהבים מאחד החופים של ישראל וליהנות מאוויר הים המדהים והמרגיע.  

היום יש חברות שעוסקות בדיוק בזה. בודקים את הרצון / תקציב שלכם ומתאימים לכם את הסירה המושלמת לכך. הם דואגים להכל: מאישורי יציאה לים, דרך בטיחות, הכוונה והסברים ועד שף פרטי ואפילו סידור כל ענייני החגיגה עבורכם. זה משתלם מאד.