הנצפים ביותר

הקשר בין מרצפות לעיצוב

יש קשר הדוק בין הסוג והגוון של המרצפות לשאר העיצוב הקיים בחלל המבנה. בכדי להעניק תחושת הרמוניה בטוב טעם יש להתאים את צבע המרצפות לצבע ארונות המטבח, הרהיטים ולשאר פרטי העיצוב הקיימים. מרצפות מגיעות לא רק בצבעים שונים, אלא גם בסוגים וחומרים אחרים. הסגנונות הגוונים והחומרים השונים לא פעם מבלבלים ומקשים על תהליך הבחירה, אז איך בכל זאת ניתן לבחור מרצפות בקלות?.

תחילה הכינו רשימה של סוגי החומרים מהם עשויות המרצפות ובדקו איזה מהסוגים מתאים לצרכים שלכם. ישנן מרצפות העשויות שיש מרצפות אלה ידועות באיכותן ובביקוש הרב אליהן בגלל מראה השלמות שהן מעניקות. סוג נוסף הוא גרניט פורצלן שרבים רוכשים אותו בגלל יופיו המבריק, חשוב לציין שסוג זה רגיש לכתמים ולכלוכים ולכן יש לשמור עליו בקפדנות יתר.

סוג מבוקש נוסף הוא הקרמיקה, סוג זה נחשב לאיכותי בזכות העמידות הגבוהה שיש לו. ישנם סוגים נוספים שמתאימים לתנאי סביבה שונים בחנו את כולם ובדקו האם הם מתאימים לצרכים שלכם, חשבו על מיקום הריצוף ועד כמה חשובה העמידות או הגוון של הריצוף באזור זה. לאחר שבחרתם את סוג המרצפות המועדף עליכם עברו לבחירת הצבע והסגנון.

כיום ישנן מרצפות מצוירות ומעוטרות שיעניקו לכם את האווירה הרצויה. הקפידו לשלב את צבע המרצפות לשאר העיצוב הקיים וזכרו שמרצפות בגוון כהה מקטינות את חלל המבנה ולעומת זאת ריצוף בהיר מגדיל את החלל, לכן במידה והמבנה שברשותכם קטן ניתן ליצור אשליה של מרחב בעזרת מרצפות בהירות. מרצפות מגיעות גם בגדלים שונים ככל שהמרצפות גדולות יותר כך הן מעניקות מראה מרווח ולהפך.

לאחר שבחרתם את סוג הריצוף, הצבע, הגודל והסגנון שלו נותר לכם לבצע השוואת מחירים. הקפידו על איכות החומר ועמידותו ואל תתביישו לשאול על היתרונות והחסרונות של כל חומר או צבע. ניתן להתייעץ על הסגנונות האופנתיים ולקבל טיפים לעיצוב וניקוי מרצפות מהיועצים בחנויות השונות בתחום. היעזרו באנשי מקצוע לפני רכישה סופית ובחרו איש מקצוע בעל ניסיון בתחום, מומלץ להתרשם מעבודות קודמות שלו ולהקפיד שהוא ישתמש בחומרי גלם איכותיים שישמרו על הריצוף לטווח זמן ארוך.

מוגש מטעם http://www.balatotyaffo.com