הנצפים ביותר

הצורך לנעול כל דבר

ככל שהזמן חולף אנחנו צורכים יותר מוצרים, וככל שאלה נעשים יותר יקרים תמיד יהיו אנשים אחרים שרוצים לקחת לעצמם את הפריטים הללו ללא עלות, במעשה של גניבה. כך אנשים מוצאים כי הרכב שלהם נגנב, הטלפון הסלולרי שלהם נחטף ממש מן הידיים שלהם והבית נפרץ וממנו נגנבו דברים יקרי ערך רבים.

מה הפתרון אשר נולד עבור מעשים שונים של גניבה באישון לילה או לאור יום ממש? יצירה של מנגנון נעילה שאינו מאפשר הנעה של הרכב או פריצה אל הבית ביתר קלות, כך גנבים רבים עוברים אל היעד הבא שאולי יהיה הרבה יותר קל לפרוץ, כאשר רמת התחכום של המנעולים עולה ככל שהרמה של פריצת אלה אצל הגנבים מאמירה אף היא. עם ריבוי מעשי הגניבה הדרישה עבור מנעולנים ברמת גן וכל יתר אזורי הארץ גדלה גם כן.

 

מה עושים עם מנעול מקולקל

לנעול את הרכב עם המפתח שנועד לשם כך ולשמור על הבית נעול גם כן הם דברים שאנחנו רגילים לבצע בצורה רגילה לגמרי בכל פעם שאנחנו יוצאים מן הבית, הולכים לישון או יוצאים מן הרכב, אבל מה קורה משהו משתבש ולפתע אנחנו לא מצליחים לפתוח את הרכב עם הקודן, כאשר המפתח נתקע בחור של המנעול של בדלת של הבית ואפילו מחליט להישבר שם?

מקרים לא נעימים מעין אלה קורים ככל שיותר משתמשים במנעולים ולא דואגים לפעול ברגעים הראשונים כאשר נראה שהם כבר לא לגמרי תקינים. אז כל אדם מוצא את עצמו משוטט בין רשימה של מנעולנים ברמת גן בחיפוש אחר זה שיוכל להגיע בצורה הכי מהירה על מנת לחלץ אותו מן הסיטואציה הלא נוחה הזו. לפחות עד אשר בצורך במנעולים יחלוף מפני העולם הזה.