הנצפים ביותר

הצד של הגבר בגירושין

העצמאות הרבה של הנשים היום מביאים את העולם של הזוגיות אל אתגרים חדשים כאשר הגברים כבר לא נתפסים בתור אלה שמביאים את “הלחם” הביתה ובמקרים רבים האישה היא שותפה מלאה לכל הרכישות החשובות שמשפחה מבצעת החל מרכישה של כלי רכב לעצמה, רכישה של דירה ואפילו חסכונות בסכומים גבוהים שקיימים על שמה. כל אלה מציבים מחדש את המיקום של גברים במעגל המשפחתי וכאשר מתגלעים להם חילוקי שעות משמעותיים בהמשך הדרך מוצאים את עצמם גברים רבים מחוץ למסגר הנישואין.

 

נטייה ברורה לכיוון האישה

למרות כל אלה במקרים רבים כאשר הדיונים מגיעים אל בית המשפט לענייני משפחה הגברים נאלצים לוותר על הנכס המשותף היקר ביותר שזוהי הדירה ולו על מנת להוריד במידה רבה את העלויות שהוא צריך לשלם מידי חודש בכל הקשור לדמי המזונות לילדים ויתר התשלומים שהוא כפוף אליהם מבחינה חוקית על מנת לכלכל את האישה והילדים בצורה מכבדת. בתי המשפט מטים את הכף במקרים רבים לטובת האישה ויכול להיות מצב בו עורך דין גירושין יסייע להגיע אל מצב שלא ימוטט את הגבר כספית אלא יסייע לו להתקדם הלאה בצורה שווה.

 

הגברים והחוק היבש

בשל הנטייה הזאת לפעול לטובת הנשים במקרים של גירושין, אפילו כאשר מדובר בנשים שמרוויחות יותר מאשר הגבר עדיין החוק היבש יפעל באופן אוטומטי וכמעט ללא בדיקה מעמיקה יעניק את הזכויות על הבית השמותף ועל משמורת הילדים אל האישה, מבלי שדמי המזונות ישתנו.

לכן חשוב להגיע בעזרת עורך דין גירושין בצורה מסודרת אל פשרות אשר יסייעו גם לגבר להתקדם אל עבר חיים חדשים, והאפשרות לכלכל את עצמו מבלי לפשוט רגל והאישה תקבל את כל הנדרש כדי שהיא והילדים יוכלו אף הם לחיות בצורה ראויה.