הנצפים ביותר

הפקת חשבוניות ממוחשבות באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות

אחד היתרונות של האינטרנט הוא שבאמצעותו ניתן להוריד ולעשות שימוש חינמי בתוכנות רבות שבעבר שילמנו עליהם כסף, ולעתים הרבה כסף. אחת התוכנות הללו היא תוכנה אשר מוציאה חשבוניות ממוחשבות בחינם. השילוב בין היכולת של התוכנה להוציא חשבוניות ממוחשבות בחינם לבין הייעול שלה לתהליכים החשבונאיים של בית העסק, הוא שילוב מנצח, שמביא תועלת רבה לכל בעל עסק או עוסק. במאמר הבא נדבר על המאפיינים של תוכנת חשבוניות ממוחשבות ונסביר מדוע כה משתלם להשתמש בתוכנה זו.

מדוע כדאי להשתמש בתוכנת חשבוניות ממוחשבות?

  • ראשית, התוכנה מוציאה חשבוניות ממוחשבות בחינם, ואם ניתן לחסוך כסף על הוצאות שאינן מחויבות המציאות, מדוע לא לעשות זאת? ובמה מתבטא החיסכון? החיסכון מתבטא בכך שבעל העסק חוסך את עלות פנקסי החשבוניות ואת זמן ההגעה לבית הדפוס או לחנות למכשירי הכתיבה על מנת לרכשם. שנית, בעל העסק חוסך את עלות השליחה של החשבוניות בדואר, שבאה לידי ביטוי בחיסכון בכסף על בולים ומעטפות וגם בחיסכון של הזמן הכרוך בהגעה לתיבת הדואר על מנת לשלוח את המעטפה. כמו כן, עוסקים מורשים ופטורים חוסכים את עלות השימוש בשירותי רואה חשבון, שכן התוכנה מבצעת בדיוק את מה שעושה רואה החשבון, וביעילות רבה יותר. בנוסף, דרך התוכנה ניתן לשלוח למס הכנסה את החשבוניות ואת הדוחות בלחיצת כפתור, כך שאצל עוסקים פטורים ומורשים באמת שאין צורך לשלם לרואה חשבון שיעשה את העבודה.
  • תוכנת חשבוניות ממוחשבות מייעלת את השירות ללקוח, כיוון שבאמצעותה ניתן לשלוח את החשבוניות דרך המייל והיא מגיעה אליו מידית, במקום שהוא ייאלץ להמתין שלושה ימי עסקים עד שהן תגענה בדואר.
  • המראה של החשבוניות הממוחשבות הוא מראה הרבה יותר אטרקטיבי מאשר המראה המיושן של החשבוניות מפנקסי החשבוניות, כך שבית העסק נראה הרבה יותר האטרקטיבי בעיני הלקוחות שלו.
  • בזכות התוכנה, חשבוניות המס נשמרות בבטחה בתוך המחשב במקום שיהיה צורך לאחסן אותן בתוך קלסרים, ולהסתכן גם בכך שהן תיאבדנה. כמו כן ניתן לשלוף את החשבוניות מהמחשב באופן מידי במקום לבזבז זמן על חיפוש חשבונית ספציפית בתוך קלסר.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית