הנצפים ביותר

הפקת חשבוניות ממוחשבות באינטרנט

לתוכנת הפקת חשבוניות בחינם דרך האינטרנט יש יתרונות רבים. התוכנה משפרת את פעילות העסק מהבחינה החשבונאית, והיא מאפשרת להוציא חשבוניות מס בחינם. במאמר הבא נסביר מהי חשבונית מס וכמו כן נדבר על היתרונות של השימוש בתוכנת הפקת חשבוניות באינטרנט בחינם.

מהי חשבונית מס?

חשבונית מס היא מסמך אשר משמש לתיעוד עסקאות, ובזכותה מס הכנסה יכול לחייב את בעל העסק או העוסק בשומת מס אשר מתאימה להכנסותיו. כמו כן באמצעותה יכול הלקוח במידה והוא עצמו בעל עסק לקבל ממע”מ החזרי מע”מ בגין הוצאות עסק.

היתרונות של התוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות

  • תוכנת הפקת חשבוניות חוסכת כסף וזמן. ראשית חוסכת התוכנה את עלות פנקסי החשבוניות ואת הצורך להגיע לבית הדפוס או לחנות לציוד משרדי כדי לרכוש אותן. שנית, היא חוסכת את עלות הבולים והמעטפות ואת הזמן שלוקח להגיע לדואר על מנת לשלוח את החשבוניות. שלישית, אצל עוסקים מורשים או פטורים כגון רופאים, סוכני ביטוח ועורכי דין היא חוסכת את התשלום לרואה החשבון, כיוון שהיא כבר מבצעת בעצמה את עבודת ניהול החשבונות.
  • ניתן להיכנס לתוכנה בכל זמן ומכל מקום היות והיא תוכנה אינטרנטית ולא תוכנה שמותקנת על מחשבים ספציפיים במשרד.
  • תוכנת הפקת חשבוניות משפרת את השירות ללקוח היות ובמקום להמתין שלושה ימי עסקים עד שהחשבונית תגיע בדואר הוא מקבל אותה דרך המייל באופן מידי.
  • החשבוניות שהתוכנה מפיקה הינן בעלות מראה הרבה יותר אטרקטיבי מאשר החשבוניות המופקות באמצעות פנקס החשבוניות, ובזכות כך בית העסק נראה הרבה יותר מתקדם בעיני לקוחותיו.
  • בזכות תוכנת הפקת חשבוניות אין צורך לשמור את החשבוניות באופן מסורבל בתוך קלסרים היות והן שמורות בבטחה במחשב. כמו כן אם רוצים לשלוף חשבונית ספציפית ניתן להוציאה באופן מידי דרך המחשב ולא לבזבז זמן על מציאתה.
  • התפעול של תוכנת הפקת חשבוניות הוא פשוט והיא ידידותית לכל משתמש אפילו כזה שאין לו ידע מוקדם במחשבים. כמו כן התוכנה לא דורשת ידע מוקדם בהנהלת חשבונות היות והיא מבצעת את כל הפעולות החשבונאיות בעצמה ועל בעל העסק רק להזין אליה את הנתונים.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית