הנצפים ביותר

הפקת חשבוניות באמצעות תוכנה באינטרנט

כיום עולם האינטרנט מאפשר להוריד תוכנות רבות בחינם וליהנות ללא תשלום מיתרונותיהן. תוכנת הפקת חשבוניות חינם היא אחת מן התוכנות הללו והיא מסייעת לעסקים בבואם לנהל את הצד הפיננסי של עבודתם. לא פשוט לנהל עסק וניהול של עסק באמצעות תוכנת הפקת חשבוניות מקל מאוד על בעלי עסקים משום שבאמצעותה הם גם מפיקים חשבוניות בחינם, וגם מייעלים את הצד החשבונאי של העסק שלהם.

מהם היתרונות של התוכנה?

  • באמצעות תוכנת הפקת חשבוניות ניתן להתעדכן בכל מקום ובכל זמן על מצב העסק משום שהיא אינטרנטית ולא מותקנת על מחשבים ספציפיים. בנוסף ניתן לנהל בעזרתה את מגוון הפעולות הפיננסיות הדרושות לעסק ולשלוח דוחות מסודרים למס הכנסה, מע”מ וביטוח לאומי.
  • תוכנת הפקת חשבוניות הינה פשוטה להבנה וידידותית למשתמש. בזכותה עוסקים מורשים ופטורים לא צריכים להשתמש בשירותי רואה חשבון כיוון שהיא כבר עושה את העבודה שהוא נוהג לבצע. התוכנה ניתנת להורדה מהירה באינטרנט ולאחר מכן בעל העסק יכול ליהנות מיתרונותיה ולהוציא חשבוניות בחינם
  • התוכנה מטפלת בכל מה שקשור לניהול העובדים ומבצעת הפקת משכורות, תלושי שכר ודיווח לרשויות המס.
  • התוכנה מוציאה כאמור חשבוניות בחינם. זה מאפשר לבעל העסק לחסוך את עלות פנקסי החשבוניות ואת הזמן הכרוך ברכישתם, ואת עלות המעטפות והבולים ואת הזמן שלוקח להגיע לדואר על מנת לשלוח אותן.
  • בזכות התוכנה אין צורך לשמור את כל החשבוניות בקלסר כיוון שהן שמורות בבטחה בתוך המחשב, וכמו כן אם רוצים למצוא חשבונית ספציפית לא צריך להשקיע זמן בחיפוש אחריה אלא פשוט שולפים אותה מן המחשב בקלות.
  • התוכנה משפרת את השירות ללקוח היות ובמקום להמתין שלושה ימי עסקים עד שהחשבונית תגיע בדואר הוא מקבל אותה במקום, היות והיא נשלחת אליו באמצעות האי מייל.
  • המראה של החשבונית הוא הרבה יותר אטרקטיבי מאשר המראה המיושן של החשבונית מפנקס החשבוניות ובזכות כך העסק נראה הרבה יותר מתקדם בעיני הלקוחות.

לסיכום

תוכנת הפקת חשבוניות תחסוך לעסק שלך זמן וכסף רב, ובנוסף תוכל ליהנות משירותים חשבונאיים שייעלו את העבודה החשבונאית של בית העסק שלך, ולפיכך מומלץ מאוד להוריד אותה דרך האינטרנט ולהשתמש בה.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית