הנצפים ביותר

הסרת שיער דווקא בחורף

היום הסרת שיער היא לא עוד גילוח או מריטה בשעווה, היום אנחנו מסירים שיער מתוך מטרה להיפרד לצמיתות מהשיער המיותר. בעזרת הסרת שיער בלייזר או אפילציה אפשר וכדאי להסיר לצמיתות שיער בכל טיפול. טכניקות להסרת שיער לצמיתות תהיינה יקרות יותר, אך במבחן לטווח הארוך הן הבחירה הנכונה ביותר מבחינה כלכלית.

למה כדאי להסיר שיער דווקא בחורף?

טיפולי לייזר להסרת שיער יוצרים רגישות בעור, יש להימנע מחשיפת האזור המטופל לשמע למשך מספר שבועות. כאשר מרכזים את טיפולי הלייזר בעונת החורף אין כל סיבה שלא להסיר שיער מאזורים גדולים. יש לך הזדמנות להסיר שיער ברגליים או בחזה לגברים מבלי לוותר על בילויים בחוף הים. כשיגיע מזג האוויר החם כבר תיהנו מגוף חלק משיער, גוף שתרצו להציג בים.

גם טיפולי אפילציה אפשר וכדאי לעשות בחורף, הטיפולים הללו אינם מחייבים הימנעות מחשיפה לשמש (הם מתאימים גם לעונת הקיץ), אך כאשר מטפלים בשיער המיותר בחורף מגיעים אל הקיץ חלקים ומלאים בציפייה.

הסרת שיער לצמיתות – יתרונות

אם אתם עדיין זקוקים לשכנוע כאן תוכלו למצוא את כל הסיבות לבחור הסרת שיער לצמיתות על פני שיטות מריטה או גילוח. אף אישה ואף גבר לא אוהבים להסיר שיער, מדובר בפעולה טורדנית ולרוב גם יקרה וכואבת, עם טיפולי הסרת שיער לצמיתות תוכלו להפוך את השיער המיותר על הגוף לזיכרון רחוק.

בשנים האחרונות חלה התפתחות בענף, התפתחות שהביאה לירידה במחירים, כניסת טיפולים חדשים אל התחום ושיפור משמעותי באיכות המכשור בטיפולים הקיימים. תוצאות של טיפולי לייזר או אפילציה שופרו משמעותית בשנים האחרונות, היום כבר אפשר לומר בביטחון כי אפשר להסיר שיער לצמיתות וגם כדאי, טיפולים המסירים שיער לצמיתות הם הבחירה הנכונה ביותר מבינה כלכלית ואישית.Â