הנצפים ביותר

הסרת שיער בשעווה- מתבגרים

חנה אמרה שהיא עשתה הסרת שיער בשעווה אצל קוסמטיקאית. כולן היו המומות ושאלו איך זה. חנה השיבה שזה נחמד ואפילו מחזיק הרבה זמן. דינה אמרה שהיא שמעה ששעווה זה טוב כי היא מחלישה את השערה מהשורש וכולן הסכימו שזה נשמע די הגיוני.

הסרת שיער בשעווה- יאללה ביחד

השעון צלצל והכריז על השעה שתיים, סוף היום. כל הילדים הפכו כיסאות ורצו לקיוסק של שמעון. רק סיון וניצה החליטו ללכת לעבר הקוסמטיקאית. “איזה טוב שיש קוסמטיקאית בהוד השרון”, אמרה סיון. “איזה טיפשה את” השיבה ניצה והמשיכה “יש קוסמטיקאית בכל עיר, אבל נראה לי שזו ממש טובה”. שתי הילדות צלצלו בדלת המכון יופי והדלת נפתחה. הקוסמטיקאית חייכה לעברן ושאלה מה הן צריכות. הן אמרו לה שהן רוצות להוריד את השיער מהרגליים. הקוסמטיקאית הלכה ליומן שלה ואמרה שזה דווקא מסתדר כי יש לה שני ביטולים . אחת אחרי השנייה היא עשתה להם טיפול ואפילו עשתה לסיון עיצוב גבות. ניצה אמרה שזה באמת יפה ומזל שהגיעו לשם כי לפני סיון נראתה לא יפה בכלל ועכשיו אפשר לראות שיש לה עיניים כחולות מאוד יפות ועדינות.

שיעור ספורט

בשיעור הספורט  כל הבנות לבשו מכנסיים קצרים כרגיל. ניצה סיון השוויצו ברגליהן החלקות והיפות.. עוד באותו יום פקדו כמה מהן את מכון היופי. אמא של אחת הבנות, סוזי הג’ינג’ית לא רצתה שביתה תסיר שערות בגיל שתיים עשרה אך סוזי בכתה שהיא היחידה מכולן עם שיערות על הרגליים ושזה מביך אותה ולא יפה. אמא שלה הסכימה בתנאי שתבוא אתה לבדוק מי זו הקוסמטיקאית. “אני לא רוצה שתלכי לסתם מישהי לא מקצועית”. מלווה באמא שלה הגיעה סוזי אל הקוסמטיקאית.

כאשר נכנסה האם למכון היופי התרצתה מיד. היא ראתה כי המקום מלא מטופלים וכי אכן מדובר קוסמטיקאית מקצועית ביותר. סוזי קיבלה אישור ונכנסה לטיפול הסרת שיער בשעווה. לאחר שיצאה מהטיפול שאלה האמא את הקוסמטיקאית אם היא חושבת שגיל שתיים עשרה הינו גיל מוקדם לטיפולי יופי. הקוסמטיקאית ענתה שיש לה גם בנות בנות תשע ועשר ושמדובר בעניין היגייני אשר תורם רבות לביטחון העצמי של הבנות. לאם לא היה מה להוסיף לאחר משפט שכזה, היא לא רצתה למנוע מביתה לחוש ביטחון עצמי. מאז המשיכו בנות הכיתה לבוא אל הקוסמטיקאית ונהנו מרגליים חלקות ויפות.