הנצפים ביותר

הסרת שיער בלייזר בשביל גוף חלק ונקי לצמיתות

הסרת שיער בלייזר  בשביל גוף חלק ונקי לצמיתות

 שיער גוף רצוי או מיותר הוא עניין של זמן וגיאוגרפיה. עבור נשים, רגליים חלקות משיער, ידיים, ובתי שחי חלקים הם כבר עניין של סטטוס קוו, כאשר כל שעליהן להחליט הוא בנוגע לדרך בה הן בוחרות להסיר שיער מיותר זה. עבור גברים, פרמטר הזמן והמקום משחק תפקיד: אמנם כבר עשרות שנים המראה הגברי השעיר מאוד לא עולה בקנה אחד עם המראה הגברי האידיאלי, אולם עד לפני עשר או עשרים שנה, גם גבר שהתברך בגב וכתפיים שעירים במיוחד- יכול היה “לחיות עם זה”. כיום, המודעות לאסתטיקה ולטיפוח הגוף מחלחלת גם בקרב הגברים, ויותר ויותר גברים שעירים בוחרים להפסיק “לחיות עם זה” ופשוט “לטפל בזה”. למותר לציין כי לא רק שהמראה הגברי השעיר אינו נחשב אטרקטיבי, אלא שהוא נחשב כדוחה ומוזנח. תחת זאת, אידיאל היופי הגברי הוא המראה החלק ונקי משיער גוף מיותר. חלק מהגברים בוחרים לבצע הסרת שיער מלאה וחלקם מסתפקים בדילול. כך או כך, מה שחשוב לומר הוא שכיום, גם גברים, מוטרדים משיער גוף מיותר לא פחות מנשים.

 למה דווקא הורדת שיער בלייזר?

 פשוט כי אתם יכולים. זו הדרך הכי טובה לטפל בבעיית שיעור יתר, ללא כאבים, ללא תופעות לוואי, ללא שיעבוד ותלות או תכנון מקדים. פשוט לטפל בעיה אחת ולתמיד ולשכוח שהיא אי פעם היתה קיימת.

אין אישה שלא מכירה את האלטרנטיבות האחרות: גילוח? משעבד, משאיר את הרגל את בית השחי חלקים ליום או יומיים , אח”כ המגע “קוצי” וכעבור יום-יומיים נוספים גם המראה “קוצי”. חלק מאיתנו רגישים לסכים הגילוח כך שגם כאשר העור חלק משיער, הוא מלווה בפצעונים מטרידים ולא אסתטיים בעליל.

שעווה? כואב…אמנם מספקת לנו גוף חלק לזמן ממושך יותר מאשר סכין הגילוח, אולם הסרת שיער בשעווה כרוכה בסרבול, וכמובן בתכנון מקדים שכן על מנת להשתמש בה יש לאפשר לשערה לצמוח לאורך מסוים- מה שמחייב אותנו להיערך בהתאם מבחינת לבוש ובילוי. הסרת שיער בלייזר כרוכה בסדרה של טיפולים, בהם קרן הלייזר משמידה את שורש השערה.

 מדוע יש צורך בסדרה של טיפולים ולא בטיפול חד פעמי?

 מכיוון שהשערות צומחות באופן מחזורי. רק ע”י סדרה של טיפולים ניתן לחלוש בוודאות על כל מחזורי הצמיחה. יתרה מכך, שורש השערה יכול לעיתים להתאושש מקרן הלייזר, כך שעל מנת לבצע “וידוא הריגה” יש לבצע סדרה של טיפולים. הסרת שיער בדרך זו נעשה בפיקוח רפואי תוך שמירה על כללי בטיחות, הגנה על העיניים והגנה מפני כוויות. זוהי טכניקה מתקדמת, משכוללת ובטוחה לשימוש, והיא מיודעת לגברים ונשים שמעוניינים לשמור על רמה גבוהה של אסתטיקה.