הנצפים ביותר

הסוגים השונים של הובלות קטנות

כל מי שהתנסה בהובלה, יוכל להעיד על חשיבותן של הובלות קטנות. גם אם קשה למצוא הגדרה חד משמעית להובלות מסוג זה, ברורה כי הן עשויות להיות פשוטות הרבה יותר מאלה המאסיביות- לפחות כאשר נעזרים בחברת הובלות מקצועית. מהם, אם כן, הסוגים של הובלות קטנות?

הובלות מוצרי חשמל

מוצרי חשמל נכנסים לקטגוריית ההובלות הקטנות, וזאת על אף שמשקלם עשוי להיות כבד בהחלט: חשבו, למשל, על מכונת כביסה או מדיח כלים. היות ומוצרים אלה כבדים ושבירים, חייבים לנקוט בעת ההובלה בזהירות המקסימלית. זו גם הסיבה שרבים בוחרים להעביר מכשירי חשמל אך ורק באמצעות חברות הובלות מקצועיות.

ואגב, מקום של כבוד במשוואה הזו תופסות הובלות מקרר, הנחשבות למורכבות עוד יותר. זאת בשל גודלו של המקרר (שלא תמיד נכנס במעלית או בחדר המדרגות), כמו גם הרגישות שלו. כאשר מעבירים את המקרר בשכיבה, למשל, עלולים להשתחרר גזים חשובים, ובכך לפגוע ביכולת התפקוד של המקרר בצורה אנושה.

הובלות רהיטים

רהיטים מהווים חלק בלתי נפרד בכל מעבר דירה. ועדיין, לעיתים בוחרות המשפחות להעביר אותם בנפרד, תהא הסיבה לכך אשר תהא. גם העברה של רהיטים, ואפילו מערכות ישיבה שלמות לסלון, מוגדרת כהובלה “קטנה”. כדי להקל על המלאכה, ניתן, במקרים מסוימים, לפרק את הרהיטים, בעוד באחרים נדרש להתבסס על ידיהם החסונות של המובילים (או לחילופין ציוד ההרמה המכני שלהם).

מומלץ לנקוט במלוא הזהירות גם עם הרהיטים השונים: חלק ניכר מהם עשוי מזכוכית, אשר שבירה בכל קנה מידה. כמו כן, שריטות על גבי הרהיט מכערות אותו ביותר, ועלולות אפילו לגרום לצורך עז להחליפו.

הובלות כספות

בכספות אנחנו שומרים את הדברים החשובים לנו ביותר. כאשר אנחנו עוברים דירה, מיותר לציין, הכספות יעברו יחד איתנו. אולם, מרבית האנשים מקפידים לרוקן אותן מתכולתן, על כל צרה שלא תקרה במהלך ההובלה, ובצדק גמור. כשעושים זאת, נשארים עם כספת שנדרש לפרק מהקיר או הרצפה, וכזו שמשקלה עשוי להגיד ללמעלה מטון אחד.

אז מה עושים? נכון מאד. גם כאן הפתרון הכמעט יחידי הוא פנייה לחברת הובלות, אשר תוכל להעניק את הליווי החשוב כל כך בדרך להשלמת המשימה.