הנצפים ביותר

המפתח העיקרי להצלחה

מיתוג מוצלח לא צריך לעצור בגבולות של בית העסק ולהתפרש עד כמה שניתן על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות קיימים ופוטנציאליים ולהישאר חקוקים בתודעה של הציבור הרחב כמה שיותר זמן.

איך מבצעים זאת? על ידי פעולות שיווק חכמות אשר כוללות את הסימון הבולט והמוכר של בית העסק עד כי נעשה די ברור כי ברגע בו מביטים במשפט מסוים יחד עם צבעים ספציפיים, ידע כל אדם כי מדובר בחברה X.

 

מיתוג על גבי חולצות

אם תסתכלו היטב מסביבכם אתם תגלו עולם שלם של חולצות ממותגות אשר מיועדות עבור צרכים שיווקיים של בתי עסק, אשר מבצעים הזמנה של כמויות רבות של הדפסות על חולצות שכוללות את הביטוי המוכר של החברה יחד עם צבעים השולטים שלה. הם מחלקים את החולצות הללו ללקוחות מועדפים, מעבירים אותן לעובדים של החברה ומפיצות על ידי כך את המותג עד כמה שניתן,וכאשר ישנה חשיפה לכמה שיותר חולצות כאלה מול העוברים והשבים שנמצאים בסביבה של אותן החולצות,משימת השיווק התבצעה בהצלחה.

 

יותר ממתנות ללקוחות ולעובדים

אם חשבתם שמשימת השיווק עוצרת בנקודה בה הדפסות על חולצות מועברות בתור מתנות ללקוחות ולעובדים, אתם טועים. ככל שהמותג מקבל חשיפה משמעותית יותר הוא גם מחזק את הקשר עם הלקוחות, בונה מערכת של אמון על העובדים ומפיץ את הבשורה לגבי קיום העסק ברחבי הארץ, כך שהמוני אנשים רוצים גם להשתייך לאותו ארגון אם בתור עובדים או בתור לקוחות שרואים כי טוב יוצא מאותו בית עסק, וגם להם כדאי להצטרף לחגיגה.

בית העסק מחזק את עצמו ברבדים רבים ומביא רווחיות גבוהה שרק הולכת וגדלה, מי היה מאמין שהרבה מכך הינו בעזרת הדפסות על גבי חולצות פשוטות.