הנצפים ביותר

המלצות תזונאים והעדפת מאמן כושר אישי שלך – 10 המזונות המובילים בבריאותם – ב’

אוכמניות
אוכמניות עשירות בסיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וכימיקלים טבעיים המצויים בצמחים שלא כמו ויטמינים ומינרלים הנמצאים גם במזונות מן הצומח הם לא חיונים לשמירה אותנו בחיים עם זאת, הם עשויים לסייע במניעת מחלות ולשמור על הגוף עובד כמו שצריך.

על פי מחקר שבוצע בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד , קשישים שאוכלים שפע של אוכמניות (ותותים ) נוטים פחות לסבול מירידה קוגניטיבית , בהשוואה לאנשים אחרים בגילם שלא.

אוכמניות נמצאו במחקר אחר שבוצע על ידי מדענים מאוניברסיטת טקסס של אישה , כדי לסייע בבלימת השמנת יתר. פוליפנולים, אשר נמצאים בשפע באוכמניות, הוכחו כדי להפחית את התפתחות תאי שומן, תוך גרימת ההתמוטטות של שומנים ושומן .וזה גם בלי קשר לעבודה עם מאמן כושר אישי לשם ירידה במשקל, שאז השומנים מופחתים במידה רבה יותר.

אוכמניות עשויות לסייע בשליטה על משקל גוף

צריכת אוכמניות על בסיס קבועה יכולה להוריד את הסיכון של הסובלים מיתר לחץ דם (לחץ דם גבוה) ב -10% , בגלל התרכובות של פירות יער ביו, אנתוציאנינים.

צריכת אוכמניות גם הייתה קשורה לסיכון נמוך יותר של עורק התקשות ו / או מחלות מעיים ,  הפרי גם קשור לעצמות חזקות יותר במחקרים בבעלי החיים

 .
שמן דגים
דוגמאות לדגים שמנים כוללות סלמון , פורל , מקרל, הרינג, סרדינים ואנשובי . יש בסוגים של דגים אלה שמן ברקמות שלהם וסביב הבטן. הפילה הרזה שלהם מכילה עד 30% שמן, באופן ספציפי, אומגה 3, חומצות שומן . שמנים אלה ידועים בסיפוק יתרונות ללב, כמו גם את מערכת העצבים. דגים שמנים גם ידועים לספק יתרונות לחולים עם מצבים דלקתיים , כמו דלקת פרקים .

דגים שמנים מכילים גם ויטמינים A ו-D
מדענים במרכז לסרטן UCLA המקיף מצאו כי התקדמות סרטן הערמונית הואטה באופן משמעותי כאשר החולים הלכו על דיאטה דלת שומן עם תוספי שמן דגים
את היתרונות הבאים הקשורים לשמן דגים או תוספי שמן דגים כבר דיווחו באתר חדשות רפואית כיום :

התנהגות שמן דגים, מעכבת תשוקות אלכוהול

שמן דגים עשוי למנוע איבוד שריר בסרטן השד

שמן דגים משפר תגובות לסרטן שד התרופה טמוקסיפן

אומגה שמן דגים נלחם באובדן הראייה לנשים

שמן דגים וחומצות שומן אומגה -3 , יעלה במשקל חולים