הנצפים ביותר

המדריך לבחירת מזרנים

המדריך לבחירת מזרנים

בשעה טובה החלטתם להתחדש במזרון חדש. אך לפני שאתם ניגשים אל החנות ובוחרים את המזרון שמחירו הינו האטרקטיבי ביותר, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים במיוחד.

טכנולוגיות מתקדמות

כיום, מזרנים עשויים בטכנולוגיות מתקדמות, אשר ניתן לחלק אותן לשניים: מזרנים מקפיצים ומזרנים ללא קפיצים. מזרני קפיצים הינם מזרנים מתקדמים, אשר כל קפיץ למעשה חבוי בתוך כיס אישי משלו, מה שאמור להקל על התזוזה בשעת הלילה ולהעניק תמיכה טובה לשני בני הזוג, ככל שיש יותר קפיצים, כך המזרון איכותי יותר. מזרנים ללא קפיצים עשויים משכבות של חומרים מתקדמים, כמו מזרון ויסקו, מזרון לטקס או מזרון פולימרי, המיועדים לתת תמיכה ללא שימוש בקפיצים.

דרגות הקושי של מזרנים

מזרנים מגיעים בדרגות קושי שונות, החל מדרגת קושי קלה במיוחד ועד לדרגת קושי גבוהה. לכל אחד יש את ההעדפות האישיות משלו לגבי סוג הקושי בו הוא מעוניין, חשוב גם להבין כי הדירוג משתנה בין חברה יצרנית אחת לשנייה, לכן, נסו מספר דרגות קושי שונות לפני שאתם בוחרים את המזרון החדש.

מעטפת המזרון

כל מזרון עטוף למעשה בחומר, אשר נועד להגן עליו ולשמור על הטכנולוגיה ועל מילוי המזרון. ישנם סוגים שונים של מעטפת מזרנים, החל מחומרים טבעיים כמו כותנה ועד לחומרים סינטטים. כמובן, שעדיף להימנע מרכישה של מזרון שהמעטפת שלו הינה סינטטית, מאחר והיא עלולה לגרום לתחושה לא נוחה או להזעה במשך שנת הלילה.

גודל המזרון

מזרונים מגיעים בגדלים שונים, החל מהגודל הסטנדרטי של מזרון זוגי שעומד על 140 ס”מ על 190 ס”מ, ועד למזרנים רחבים יותר כמו 160 ס”מ או 180 ס”מ על 210 ס”מ. מדדו את חלל חדר השינה לפני שאתם בוחרים את גודל המזרון, על מנת שלא יחסום את כל החדר ויאפשר מעבר משני צידי המיטה.

אחריות

חשוב מאוד לבדוק האם יש תעודת אחריות למזרון, אשר צריכה לנוע בין 3 שנים ועד ל 10 שנים.כאשר רוכשים מזרנים, חשוב מאוד להגיע בצוותא, על מנת ששני בני הזוג יוכלו לבחון את המזרון ולמצוא את המזרון אשר מעניק לשניהם את התמיכה והנוחות הטובה ביותר.