הנצפים ביותר

המדריך לבחירתו של מנתח לצורך ניתוח כמו שחזור אף

המדריך לבחירתו של מנתח לצורך ניתוח כמו שחזור אף

אין זה סוד שתאונות הן חלק מהחיים שלנו, ואם יש לכם קרוב משפחה שצריך לעשות ניתוח של שחזור אף כתוצאה מתאונה כזאת או אחרת, אז כדאי שתבחרו לו מנתח טוב. המדריך שמובא כאן יכול לעזור לכם לדעת פרטים חשובים על ניתוח כזה, והוא גם יעזור לכם לבחור מנתח טוב, כך שכדאי לכם לעיין בו לעומק.

ההחלטה שמקבלים לעבור ניתוח

לא בכל פעם כאשר מדובר על ניתוח של שחזור אף זה ניתוח שאי אפשר בלעדיו, ולכן לעיתים כן יש מקרים שנעשים בהם ניתוחים כאלה מתוך בחירה. בין אם קרוב המשפחה שלכם בוחר לעשות ניתוח כזה ובין אם הוא צריך לעשות את זה, כדאי שהוא יהיה מודע לכך שמדובר על ניתוח לכל דבר. זה ניתוח שעושים עם ההרדמה זה ניתוח שיש גם התאוששות ממנו, כך שאין להקל ראש בעניין.

ההחלטה שלכם גבי המנתח

כתוצאה מכך שניתוח של שחזור אף הוא ניתוח לכל דבר, אין ספק שגם אי אפשר להקל ראש בנושא של בחירת המנתח. שחזור אף חייבים לעשות אצל רופא מנתח שיש לו את כל הידע המספיק ואת כל הציוד הדרוש, כי אין ספק שככל שהידע והציוד שלו יהיו יותר טובים, כך יהיה יותר סיכוי שהוא יעשה עבודה טובה.

אל תתביישו לראות תוצאות של ניתוחים קודמים

ברוב המקרים המטרה העיקרית של שחזור אף היא להחזיר את האף למה שהוא היה גם מבחינה אסטטית, כך שאין ספק שגם לנושא היופי יש חלק בבחירת המנתח שלכם. אין כל סיבה שבגללה אתם צריכים להתבייש אם אתם רוצים לראות תוצאות של ניתוחים קודמים שעשה המנתח, ולמען האמת, זוהי הזכות שלכם וכדאי שתעמדו עליה.

בדקו מידע לגבי הרופא המנתח

רגע לפני שאתם סוגרים על תאריך לניתוח עם מנתח כזה או אחר, מאוד כדאי שגם תקראו עליו קצת מידע. האם היו תביעות נגדו? האם הוא מופיע בגוגל בהקשר כזה או אחר של רשלנות רפואיתהיום קל לקבל את כל המידע הזה ולכן חשוב שתבדקו את הנקודות האלה לעומק.

בחרו מנתח שהמחיר אותו הוא גובה נראה הגיוני

אם תעשו סקר שוק בין מנתחים שונים, אתם תראו שיש הבדל בין המחירים שכל אחד מהם מרשה לעצמו לגבות. עליכם לדעת לבחור מנתח שאינו גובה מחיר יקר מידי, כי אין כל סיבה לשלם על ניתוח של שחזור אף מחיר שנראה לכם מוגזם.