הנצפים ביותר

הכנה לראיונות עבודה

אנשים רבים נלחצים בטרם הם ניגשים לראיון עבודה והאמת שדי בצדק. מדובר בדבר שיכול לשנות את כל מסלול החיים שלך, אולי אחד הדברים החשובים ביותר בחייך, ובמספר בודד של דקות אתה עשוי למצוא עצמך או בעבודה חדשה ומתחיל להרוויח כסף, או נשאר בבית חסר כל פרוטה ומתחיל שוב בחיפושים קדחתניים אחר העבודה הבאה.

מדוע כדאי להירשם לסדנת הכנה לראיונות עבודה

אך על מנת להגדיל לעצמכם את הסיכוי להתקבל לראיון העבודה הבא אליו אתם מתמיינים יש דרך לא מסובכת כלל וכלל בה תוכלו ללכת על מנת לעשות זאת. מדובר בסדנת הכנה לראיונות עבודה, מעין סדנה במסגרתה ילמדו אתכם את כל הדברים הרלוונטיים שיעזרו לכם בפעם הבאה בה תשבו מול המראיין, כשהפעם תדעו בדיוק כיצד להתנהג, צורת התנהגות והתנהלות שתשיג לכם את העבודה בה חשקתם. אחד הדברים הראשונים אותם תלמדו שם הוא כמובן כיצד לכתוב את קורות החיים שלכם. כל אדם בטרם הוא ניגש לעבודה מכין דף של קורות חיים, שהרי הם הפנים שלו באותו הרגע, הם אלו שמספרים את כל סיפורו ולמעשה מדווחים למעסיק העתידי שלו מה הוא עשה עד עכשיו במהלך חייו התעסוקתיים. סדנת ההכנה לראיונות העבודה תיתן לכם בדיוק את הכלים והדגשים לגבי קורות החיים שלכם, מה כדאי להוסיף ומה כדאי לגרוע, על מנת שאלה לא יהיו דווקא קורות החיים המפורטים ביותר או האיכותיים ביותר, אלא אלה אותם המעסיק ירצה לראות.

על אילו דברים יושמו דגש במסגרת הסדנה

כמובן שלמרות החשיבות הגדולה והבלתי מבוטלת שלהם, לא רק על סמך קורות החיים תתקבלו או לא תתקבלו לעבודה. סדנת הכנה לראיונות עבודה תציע לכם גם מהו הלבוש המתאים לכל סוג של משרה, כך שלא תתהדרו מדי לראיון באווירה יותר חופשית ויותר משוחררת כמו למשל עבור משרה במוקד שירות ומנגד שלא תתלבשו שלא בהתאם לקראת ראיון עבור משרה בשוק ההון לדוגמא. כמו כן בסדנה תלמדו גם כיצד להתנהג, אילו תשובות יהיה כדאי לענות עבור השאלות המרכזיות והחוזרות על עצמן בראיון ואפילו איך יהיה הכי כדאי לכם לשבת.