הנצפים ביותר

הכל על הדברת ג’וקים

ישנם לא מעט אנשים שמפחדים מג’וקים למרות שבעצם הם אלו שמפחדים מאתנו. אולם גם אלו שלא מפחדים מהם, סולדים מהם ולעיתים גם נבהלים מהם. הג’וקים פוקדים אותנו כמעט בכל מקום החל מהרחובות העמוסים ועד הבתים הפרטיים שלנו, אך אין ספק שברגע שזה מגיע אל הבית שלנו, אנו מרגישים צורך ודחף מידי לטפל בתופעה!

אם גם לכם יצא להיתקל לאחרונה בג’וק בתוך הבית, סביר להניח שמלבדו ישנם עוד כמה נוספים ולכן חשוב מאד שלא להמתין ולטפל בזה כבר מאותו הרגע! תוכלו לנסות לרסס על ידי קוטל חרקים ובהחלט תצליחו להרוג את אותו ג’וק, אך אין זה אומר שגם חבריו מתו, להיפך, הם קיימים ובזמן שלא קוטלים אותם הם מתרבים ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא להיעזר בניסיונם ומומחיותם של חברות הדברה איכותיות שיבצעו עבורנו הדברה של ג’וקים.

כיצד מדבירים ג’וקים:

מדבירי ג’וקים מחזיקים ברשותם מגוון אמצעים ורעלים קוטלי ג’וקים. האופציה הנפוצה ביותר היא על ידי פיזור אבקה רעילה הפינות הבית ומאחורי רהיטים כך שברגע שהם יגיעו לאחת מהפינות הם מיד ימותו. כמובן שבנוסף לכך ישנה אפשרות לבצע הדברת ג’וקים עם נוזל שבעצם מרססים אותו ולכן מספיקה כמות ממש קטנה, כמעט ובלתי נראית על מנת לגרום למותם. את הריסוס מרססים ליד החלונות, באזור המטבח, בכניסה לבית, בפינות החדרים ובכל מקום בו בדרך כלל אתם רואים ג’וקים וחרקים אחרים.  

דברים שכדאי לדעת לפני שמחליטים להדביר:

אז נכון שמדבירים עובדים לפי נהלים מסוימים ורשאים להשתמש אך ורק בחומרי הדברות ספציפיים שלא מהווים סכנה לציבור ובכל זאת, מומלץ לעדכן מראש את המדביר במידה וישנם ילדים קטנים שעלולים לגעת בחומר או בעלי חיים בבית שעלולים לאכול את החומר. ייתכן, כי בזכות מידע זה המדביר יעדיף להשתמש בסוג חומר אחר.

לסיכום,

אם מצאתם ג’וק ברחבי הבית אל תסתפקו בריסוס קליל כיוון שסביר להניח שישנם עוד כמה באזור. התקשרו לחברת הדברות מקצועית ועשו הדברה ברחבי הבית בכדי שכבר באותו הרגע תצליח לקטול את כולם במכה אחת!