הנצפים ביותר

הכי טעים טרמי

מזון הוא דבר חשוב אשר בעזרתו הגוף של כל אחד ואחת מאיתנו מקבל את ה”דלק” הנדרש לו על מנת לתפקד בצורה ראויה. כל אחד מאבות המזון צריך כי יופיע ברמה הנדרשת מבחינה יומית וזאת על מנת לתת את כל מה שמאפשר לאדם לבצע בצורה טובה ומבלי להיכנס אל מצב של חולי וחולשות של הגוף. איך גורמים לזה לקרות? דואגים לקבל תזונה מלאה בכל אותם ויטמינים ומינרלים חשובים מבחינה יומית, וכאשר מדובר בילדים קטנים שלא ממש בקיאים בעניין יש להכין עבורם את כל אותן ארוחות שמפוזרות להן על פני יום שלם, כולל הארוחה שהם לוקחים איתם לבית הספר.

במקרה של ארוחת העשר שאותה ילדי ישראל אוכלים באותה השעה בדיוק בבתי הספר בכל רחבי הארץ, חשוב מאוד לוודא כי ישנו תיק אוכל תרמי שיכול להכיל את הארוחה הזו בצורה שהיא גם נוחה לנשיאה וגם הכי יעילה עבור ארוחה מזינה וטעימה. למה דווקא טרמי ולא סתם תיק רגיל או שקית אוכל? קראו הלאה.

 

למה עדיף תיק שהוא תרמי

  • גיוון בארוחות – ברגע בו מניחים את ארוחת העשר שהיא הארוחה העיקרית בבוקר של יום שלם בו לומדים הילדים, צריכים לחשוב כי הילדים לא צריכים להיות רק שבעים אלא מוזנים בצורה טובה למשך שעות רבות של שיעורים נוספים. מה זה אומר? כי ארוחה צריכה להיות עשירה, וכדי שהילד ישמח לאכול אותה כדאי שיהיה אפשרי להניח בתיק האוכל כל מיני סוגים של דברי מזון.
  • שמירה על טריות – לא משנה אם זו ארוחה חמה או ארוחה קרה, תיק אוכל טרמי ישמור על הטמפרטורה זמן נאה טרם הצריכה של המזון בהפסקה, וכך האוכל יישאר טעים וטרי עד שהילדים יאכלו אותה לשובע.