הנצפים ביותר

הכול על מתיחת פנים

יש כאלו שמחבקים את הזדקנה, ויש כאלו שמחכים ליתרונות שלה אך יחד עם זאת אינם מתחברים לפנים הנפולות ולמראה החדש. לכל אותם אנשים שמבקשים לשמור על עור פנים צעיר ורענן, מראה טבעי וגם מתוח, מומלץ לדעת שיש פתרון שלאחרונה מאוד פופולארי וכבר לא שמור רק לעשירון העליון. מדובר על מתיחת פנים. כמו כן אם פעם היה נהוג לראות תוצאות קצת לא טבעיות, הרי שכיום ניתן למצוא טיפולי מתיחת פנים שבהם לא רק מותחים, אלא גם מרימים ומסדרים, כך שהתוצאה נאה ונראית טבעית.

למה זה קורה

מדובר על צניחה חלקית של רקמות הפנים והצוואר כאשר יש עודפי עור במקום. בנוסף עם הגיל סיבי הקולגן והאלסטין נהיים פחות איכותיים ומרקם הפנים הופך להיות דק יותר ולא גמיש. בנוסף דלדול השומן שיושב מתחת לעור מוביל לאובדן הנפח, בעיקר באזור עצמות הלחיים. ככול שנתבגר כך האפיון יוסיף להיות יותר דרסטי ויצדיק יותר התערבות כירורגית ייעודית.

אחד מתוך שניים

כיום קיימים בעיקר שני סוגי ניתוחים בתחום. הראשון הנו מתיחה מלאה ואילו הסוג השני הנו מתיחה יותר נקודתית. באופציה הכוללת מסירים את עודפי העור לאחר שמהדקים את רקמת החיבור אשר עוטפת את כלל שרירי הפנים. לבסוף מוסיפים שומן על מנת להחזיר חזות יותר צעירה ובריאה. עם זאת האופציה השנייה מסתפקת רק בחתך אחד ליד האוזן, וזאת על מנת לטפל במקרים בהם עור הפנים רפוי רק במידה מועטה ולא באזור הצוואר.

זמנים

הרבה אנשים לא חוששים מניתוח מתיחת פנים עצמו, אלא יותר מתקופת ההחלמה. על כן מעודד לדעת שאכן יש הגבלות, אך הן בעיקר מתמקדות בפעילות גופנית מאסיבית. בנוסף אין להרכין את הראש או להיחשף לשמש, וכמובן שגם לא לעשן. באשר לכאבים, יש כיום משככי כאבים מצוינים וסה”כ מדובר בתקופה קצרה. לאחר ניתוח ממוקד ניתן לחזור לתפקוד מלא כבר לאחר שבוע, ולאחר מתיחה מלאה, ניתן לחזור לפעילות כבר לאחר שבועיים. כמו כן התוצאות מחזיקות מעמד לתקופה של עד 15 שנים, וכמובן ששמירה על אורך חיים בריא הכולל ספורט והימנעות מעישון תומך באיכות התוצאה.

ÂÂ