הנצפים ביותר

הכול על מילוי קמטים ברמת השרון

אם את אישה שעברה את גיל הארבעים את בטח שמה לב לשינויים שהגוף שלך עובר, שינויים אשר במקרים רבים אין מה לעשות איתם מכיוון שמה לעשות, הגוף מזדקן לאט לאט והאמרה: “אנו הולכים וקרבים למותנו ברגע שאנחנו נולדים” היא כל כך נכונה ומקבלת משמעות יותר ויותר ככל שאנו מתבגרים בגילנו. אין מה לעשות, השיער מאפיר ומתי שהוא גם מלבין, הקמטים צצים כל הזמן במקומות חדשים ועוד שינויי רבים שקורים. למזלנו גם התחום הטיפולי רק הולך ומתקדם ואם את מחפשת מילוי קמטים ברמת השרון יש לנו מה לספר לך עליו.

מה צריך לדעת?

אם את גרה ברמת השרון או בסביבותיה והקמטים מתחילים להטריד אותך את בטח מחפשת מילוי קמטים ברמת השרון. מילוי קמטים הוא טיפול אשר כשמו כן הוא, מילוי של קמטי הפנים וקמטי ההבעה בחומרים שונים אשר מסתירים לזמן מה את הקמט. החומרים הללו יכולים להיות חומרים כמו: ארטיפיל, שהינו חומר מילוי סינטטי, רדיאס, אלקמיד, חומצה היאלורונית, וכמובן הסיליקון אשר במקרה זה הוא מגיע כסיליקון נוזלי. אם אין לך אלרגיה ספציפית לחומר המטפל או כל בעיה רפואית אקוטית אחרת תוכלי לעשות ככל הנראה את הטיפול הזה.

הזרקת בוטוקס

עוד טיפול שתפס פופולאריות עצומה בשנים האחרונות בכל מה שקשור למילוי של קמטים הוא הבוטוקס. הבוטוקס הוא רעלן אשר מוחדר לשריר, השריר אשר שולט בקמט, ולאחר שהוא משתק אותו כל הבעה בפנים לא תבליט את הקמט מה שאומר שהקמט ייעלם לכמה חודשים. היעלמות הקמט היא אכן לכמה חודשים מה שאומר שצריך לחזור על הטיפול הזה לאחר כל תקופה, וחשוב לדעת שככל שחוזרים על הטיפול אחת לכמה חודשים טווח הזמן שצריך בין טיפול לטיפול רק הולך ומתארך.

אז אם את אישה מעל גיל הארבעים והקמטים מתחילים להציץ פה ושם מילוי קמטים יכול להיות הפתרון בשבילך. כמובן שכפי שציינו ישנה גם אפשרות של הזרקת בוטוקס, ולעיתים השיטה הזו היא שיטה שעדיפה יותר ממילוי על ידי חומרים, כמובן שכל אחד לפי העדפתו.