הנצפים ביותר

היתרונות של מלונות בירושלים

ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל, היא גם העיר הגדולה בישראל ומשכנם של מוסדות הממשל שלה.

בעיר ירושלים מתגוררים כ- 804,000 תושבים. בירושלים נמצאים: הכנסת, בית המשפט העליון, בית ראש הממשלה ומשכן נשיא המדינה.

ירושלים היא עיר שקדושה ליהדות, לנצרות ולאסלם, היא יעד מבוקש לתיירות פנים ושל תיירות חוץ של תיירים מכל העולם. העיר נקבעה כאתר מורשת עולמית על ידי ארגון אונסק”ו.

מלונות בירושלים מאפשרים לכם לצאת לחופשה בעיר שהיא בהחלט מרתקת.

 

מלונות בירושלים מאפשרים לכם לבקר באתרים מרתקים כמו –

העיר העתיקה – הכותל המערבי, מנהרות הכותל, הר הבית, עיר דוד, כנסיית הקבר – שהיא מקום קבורתו של ישו על פי המסורת הנוצרית.

מוזיאון ישראל – מלונות בירושלים מאפשרים לכם ביקור בחשוב והגדול במוזיאונים שבמדינת ישראל. המוזיאון נפתח בשנת 1965 ויש בו מעל לחצי מיליון חפצי אמנות המייצגים את תרבויות העולם השונות מראשיתו עד לימינו אנו. נמצאות בו מגילות מדבר יהודה (“המגילות הגנוזות”) וגם כתבי יד עתיקים ונדירים של התנ”ך.

עמק הצבאים – זהו עמק פתוח ששטחו 205 דונם בלב העיר ירושלים, בין שכונות וכבישים סואנים, שמו ניתן לו בגלל עדר צבאים שחיים בו. מלבד הצבאים קיים בעמק מגוון ביולוגי שכולל מערכות צומח, מכרסמים, טורפים וזוחלים. מאחר שמדובר בקרקע מבוקשת ניסו כמה יזמים לשנות את ייעודה למטרות בנייה.

מלונות בירושלים מקרבים אתכם אל העמק הזה.

 

מלונות בירושלים מאפשרים לכם לבלות בעיר בזמן החופשה.

בירושלים ישנם מספר מתחמי בילוי בהם יש מסעדות, בתי קפה ופאבים. יש את מדרחוב בן יהודה ורחוב נחלת שבעה במרכזה של העיר. בנוסף יש גם את קניון מלחה, המושבה הגרמנית ואזור התעשייה שבשכונת תלפיות. בקיץ של שנת 2007 התווסף מתחם של בילויים וקניות חדש ויוקרתי שנקרא שדרות ממילא בשכונת ממילא ההיסטורית, אחד היתרונות שלו הוא קירבתו לשער יפו ומגדל דוד. כל האזורים האלה שוקקי חיים בשעות היום, וחלק מהם בעיקר המושבה הגרמנית והאזור של מרכז העיר פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

בשלב מאוחר יותר התרחב אזור הבילוי של מרכז העיר לכיוון רחוב שלומציון המלכה, שהוא מהווה את לב אזור הפאבים של ירושלים. מלונות בירושלים מאפשרים לכם לבקר בשוק מחנה יהודה שהוא אזור הקניות המרכזי של העיר בשביל קניית מוצרי מזון. בשנים האחרונות הפך גם השוק לאזור של בילויים בשעות הלילה בעידוד של גורמים עירוניים שמעוניינים למשוך אנשים צעירים אל לב העיר.

 

לסיכום, מלונות בירושלים מאפשרים לכם להגיע אל עיר עם עבר מרתק.

מלונות בירושלים יבטיחו לכם חופשה מאוד מעניינת.