הנצפים ביותר

היתרונות של טויוטה טרייד אין

תמיד כיף לקנות מכונית חדשה ולנהוג על רכב שכל חלקיו חדשים וביצועיו מושלמים. בהרבה מקרים לאדם שרוכש את הרכב החדש יש רכב ישן שאותו הוא מעוניין למכור. ידוע שלמכור באמצעות העיתון או האינטרנט זה כאב ראש לא קטן. אנשים מגיעים אליך כדי לראות את הרכב, ואתה גם צריך לקחת אותם לסיבוב כיוון שאף אחד לא יקנה חתול בשק, כך שזה גוזל ממך זמן ואנרגיה. לכן כדאי להשתמש בשירותי טויוטה טרייד אין – אתה פשוט קונה רכב חדש ומוכר את הישן באותה עסקה, כך שהמחיר שאתה משלם הוא המחיר של הרכב החדש פחות הרכב הישן.

רכבי טויוטה – מוניטין מצוין

לרכבי טויוטה יש מוניטין מוצדק של רכבים בעלי מפרט טכני עשיר ואיכותי, מערכת מחשוב ברמה מתקדמת ביותר, ובטיחות מקסימלית. לא פלא שכשאנשים מחפשים לרכוש רכב חדש, הם יסתכלו על הדגמים של טויוטה, בין אם מעוניינים ברכב משפחתי, רכב מנהלים או בג’יפ.

סוכנויות טויוטה טרייד אין – הטבות ומבצעים מיוחדים

בחלק מסוכנויות טויוטה טרייד אין יש אפשרות מצוינת שתשמח כל לקוח – התחייבות של טויוטה טרייד אין לרכוש את הרכב ממנו לאחר שנתיים מהיום בו הוא רכש אותו. בסוכנויות אחרות עושים אפילו יותר מזה, מתחייבים ללקוח על סכום הכסף שישלמו לו אחרי שנתיים מהיום שבו הוא קנה אותו. באמצעות כך, הלקוח שומר על הערך של הרכב שהוא קנה זה עתה בסוכנות טויוטה טרייד אין וגם נהנה מרמה גבוהה של בטיחות ונוחות, היות וכל שנתיים הוא מחליף את הרכב.

כשלקוח קונה רכב מסוכנות טויוטה טרייד אין החברה מציעה לו מבצעים והטבות אטרקטיביים מאוד. על חלק מהדגמים הוא מקבל הנחות של אלפי שקלים, וזאת כמובן, מעבר לזיכוי שהוא מקבל על הרכב הישן. בדגמים אחרים, הלקוח מקבל במעמד הקנייה סל אביזרים לרכב – הטבה שחוסכת לו כסף, ומעניקה ערך מוסף לחוויית הנסיעה שלו. מדובר באביזרים כגון- קודנים, חיישנים אחוריים ומרימי שמשות – אביזרים שערכם בכסף הוא רב. בנוסף בחלק מן העסקאות הלקוח מקבל מחיר מחירון על הרכב שלו, וזאת בניגוד למקומות אחרים שבהם מציעים לו מחיר רצפה על הרכב.

 המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית