הנצפים ביותר

היתרון של ברז נשלף למטבח

מה שהתחיל במסעדות ובמטבחים המקצועיים הפך במהרה לאחד האביזרים הפופולאריים ביותר בכל מטבח ביתי, הברז הנשלף. הברז מאפשר לנו לא רק להגיע לכל חלקי הכיור לצורך ניקוי, אלא אף לסייע לנו בעבודת שמירת המטבח כמפעלקטן להכנת אוכל. זו הסיבה, כי היום, כבר כמעט ולא תמצאו דירה ללא ברז נשלף בייחוד בבתים חדשים.

גובה הברז

בשל מבנה הברז הנשלף והסליל החבוי בתוך הברז עצמו, ברזים נשלפים תמיד יהיו גבוהים יותר, מה שקרוי, התקנה גבוה. למבנה זה של ברז יש יתרון ברור על פני הברזים הנמוכים, מאחר והם מתאימים יותר לעבודת המטבח, זרימת המים מגבוה מאפשרת לנו לנקות בקלות צלחות, כוסות, אביזרי בישול או כל דבר אחר, גם אם יש לנו כיור קטן יחסית.

ניידות הברז

אין דבר נוח יותר מאפשר למלא סירים גדולים כאשר הם מונחים על גבי השייש, מבלי הצורך להחזיק את הסיר ולסבול את המשקל בשעה שהוא מתמלא במים. ברז נשלף מאפשר לנו, בזכות היכולת שלו להתנתק ממקומו הקבוע למלא סירים בצורה נוחה ומהירה. ניידות הברז הנשלף הופכת את העבודה במטבח לנוחה הרבה יותר ומאפשרת לנו להגיע עם הברז כמעט לכל מקום.

עיצוב הברז

ברז נשלף יראה תמיד מעוצב יותר ומתאים יותר לעבודת המטבח. הברזים הנשלפים של היום נותנים מענה גם להיבט העיצובי, כך שהתקנה של ברז נשלף בכיור המטבח מיד תתכתב עם עיצוב מודרני או כפרי, ומיד תעשה שינוי ניכר גם כאשר מדובר במטבחים ישנים.

פונקציונאליות הברז

אין ספק כי ברזים נשלפים הפכו אהובים במיוחד. הברז הנשלף מספק יתרונות רבים, כאשר אחד מהם הוא אפילו לניקוי המטבח. על ידי שימוש פשוט וקל ניתן להתיז מים על גבי הקרמיקה לצורך ניקוי, ואפילו על הרצפה בשביל לנקות את המטבח ביסודיות.

השילוב של כלל היתרונות הללו בהחלט נותן דירוג גבוה לברזים הנשלפים. יחד עם זאת, חשוב לשים לב כי אתם רוכשים ברז איכותי, מאחר והבלאי כל ברזים מסוג זה עלול להיות גבוה.