הנצפים ביותר

הילה גאון בעלת סטודיו לשמלות כלה מעניקה לכן טיפים בבחירת שמלת כלה

בשעה טובה קיבלת הצעת נישואין מבן זוגך ובגירסה המודרנית יותר – החלטתם להתחתן! זהו רגע מרגש מאוד ואת מבינה שהגיע הזמן למצוא לך את שמלת הכלה המושלמת.

התחילי לשוטט באינטרנט וזכרי כי ישנם אתרים רבים, פורומים ובלוגים שיוכלו לסייע בידך ולכוון אותך למה שאת צריכה ורוצה.

לאחר הביקור המעמיק ברשת, בחרי לך כשלושה מעצבים שאת מתחברת לקו שלהם.  קצת קשה להתרשם מהדגמים ותמונות האינטרנט מכיוון שהתמונות מוצגות ברזולוציה נמוכה יחסית שמתאימה לאינטרנט, ולכן כמובן צריך לקבוע פגישה ולהתרשם מהמעצב ומהחנות עצמה. אך לפני זה כדאי למצוא מקום ולסגור את תאריך האירוע.

אפשר ללכת על האופציה של מספר דגמים של שמלות ועל מנת לאתר אותן בצורה הכי פחות מייגעת אני ממליצה לקבוע פגישה עם לא יותר משלושה מעצבים! לפני שאת קובעת פגישה וודאי את טווח המחירים בחנות והאם הוא מתאים לאפשריות ו/או לתקציב שהקצבת לעצמך. התחילי לשאול מכרים והכי חשוב אנשים מהתחום לגבי הספקים שהחלטת לקבוע פגישות איתם וחפשי המלצות שנכתבו עליהם. ישנן בנות שמגיעות לבד ומחליטות לבדן כבר בפגישה הראשונה וישנן כאלו שאינן נוהגות כך ומתייעצות עם אמא, חברה קרובה או בן הזוג.

האם כדאי לקחת מלווים? בגדול אני ממליצה לבוא בפעם הראשונה לבד, כי רק את יודעת מה את מרגישה בתוך התלבושת הלא יומיומית הזו שהולכת להיות חלק ממך ביום הגדול הזה שאת מתכננת חודשים רבים מראש ולפעמים שנה או שנים. חשוב שתדעי שאיך שתרגישי בתוך השמלה, כך תקריני ותרגישי ביום חתונתך.

מי כמוכן יודעת מה עושה ההופעה והמראה שלנו למצב רוחנו – הנשים. ולכן בראש ובראשונה, את צריכה לחוש את השמלה ורק את יודעת מה את מרגישה כשאת לובשת אותה. אני ממליצה שלפגישה עצמה תצטיידי בחזיה בצבע גוף ונעלי עקב.

אם את יודעת על עצמך שאת לא מסוגלת להחליט לבד תביאי איתך לפגישה שניה את החברה הכי טובה!!! לא תמיד זאת חייבת להיות האימא, אלא מי שהיא שאת סומכת על הטעם שלה והכי חשוב סומכת על הפרגון והתמיכה בך ושכל מילה שתאמר לך, את יודעת שהיא מתוך כוונה טובה ואהבה אלייך. דעי, שככל שתביאי יותר מלווים כך הסיכויים שתתבלבלי גבוהים יותר. לכל אחד ואחת יש את הטעם שלה האסוציאציות שלה , לגוון, צורה או פרט ואין סוף לדעות והאסוציאציות ולכן סמכי על עצמך ועל האינסטינקטים שלך !!!!!!

לפני הפגישה הכיני מראש תמונות של דגמים שאהבת, לאו דווקא את השמלה הספציפית שאהבת יכול להיות שבדגם מסוים תאהבי פרט  מסוים או בד או צבע או צללית….. מתוך האתר של המעצב/ת . אני ממליצה שכאשר אתן קובעות את הפגישות עם המעצבים הנבחרים, השאירו לפגישה האחרונה את המעצ/ת שאליו/ה הכי התחברתן.

תהליך הבחירה מורכב משני שלבים בשלב הראשון כדאי להחליט על הצללית הטובה ביותר עבורך , איזו גיזרה הכי תחמיא לך. זה השלב החשוב ביותר בבחירת השימלה. אחרי שמגיעים לצללית הנכונה אפשר להתחיל לבחור את הבדים שאת הכי מתחברת אליהם והכי מרגשים אותך ספציפית.

ישנן כמה דעות קדומות שאותן אני רוצה להפריך כאן:

“אני נמוכה לא מתאים לי שמלות ארוכות”.

במציאות זה בדיוק הפוך! שמלה ארוכה תמיד יותר מאריכה ומרזה משמלה קצרה ובגדול כל קו רוחב שחותך את הגוף מקצר ומשמין. המקומות בהם הכי נכון לחתוך את הגזרות הוא רק במקומות הכי צרים  וזה נותן הדגשה לרוחב הצר. קווים אורכיים מרזים ואת הרוחביים צריך לבחור בקפידה בהתאם למבנה הגוף.

“אני מאוד לבנה וצבע לבן לא מחמיא לי הוא מחוויר אותי ולכן אני צריכה שמלה בצבע שמנת.”

דעו שלבן הוא הצבע הכי מחמיא כיוון שהוא מחזיר את כל האור לפנים ובכך מרטש ומחליק אותם ומוציא מהן את הצבעים הטובים. שמנת כהה הוא גוון שיכול להתאים בעיקר לכהות עור.

החסרון של הלבן שבד”כ נראה פחות עשיר ופחות יפה. ולכן לבנות בהירות אני ממלציה לבחור שמנת בהירה מאוד , שעדין מאירה את הפנים וגם נותנת עושר ועומק לבד.

בנות עם חזה גדול צריך מחשוף עמוק , המחשוף מחלק את גודל החזה כך שחלקו בפנים וחלקו בחוץ ובכך נראה קטן יותר. בנות רזות עם חזה גדול הייתי ממליצה ללכת על גזרה צמודה לאורך כל הגוף ללא חתך במותן. על מנת ליצור מרחק בין החזה למותן. נשים רבות רוצות לטשטש את הירכיים, זאת ניתן ע”י חצאית בגזרת קלוש או יותר.

חשוב שתדעי שתהליך הבחירה וההחלטה הוא אמוציונאלי, מפני שההרגשה שלך ביום הזה היא הכי חשובה! יותר מכל סידור פרחים כזה או אחר. ולכן את צריכה ללכת למקום שאת מרגישה בו ביטחון, אכפתיות ,מקצועיות, מקום חם שיוכל להכיל את סערת הרגשות שאת הולכת לעבור בתהליך הפקת החתונה ובפרט בתהליך הכנת השימלה, שהיא כמו שאנחנו הנשים יודעות, קובעת את ההרגשה הכללית שלנו ביום האירוע.

 http://www.hilagaon.com/