הנצפים ביותר

הילה גאון בעלת סטודיו לשמלות כלה מעניקה לכן טיפים לבחירת שמלת כלה במסגרת התקציב שלכן.

בשעה טובה את ובן זוגך האוהבים החלטתם להתחתן. ההתרגשות מסביב גדולה כמובן ואתם מתחילים בהכנות הרבות. אלא שחתונה היא כמובן עסק יקר ובימים טרופים אלה, כאשר המציאות הבטחונית והכלכלית מכתיבה לכולנו חיסכון בהוצאות. כיום יש עלייה במודעות  ליוקר המחייה המלווה את הזוג הצעיר בשנותיו הראשונות והוצאות החתונה נשקלות בכובד ראש הן על ידי הזוג והן על ידי הוריו. במידה והתקציב שלך מוגבל, אני מממליצה לך בחום לחפש את שמלת הכלה שלך בחוכמה. לשם כך, רצוי שתגלשי ברשת ותאתרי פורומים ובלוגים של מעצבי שמלות כלה המוכרים ומשכירים גם שמלות כלה מוזלות מעונות קודמות. חשוב לבצע מעקב לאחר מכירות וסיילים אצל מעצבי שמלות כלה לקראת עונת החתונות בחודשי הקיץ.

מאז ומתמיד הזדהיתי עם הצרכים והקושי הכלכלי של הכלות לעתיד ולשם כך, הקמתי חנות אאוטלט לרגל עונת החתונות. בחנות האאוטלט שלי ניתן לרכוש שמלות כלה במחירים נוחים מקולקציות קודמות כדוגמת מחירים הנעים בין 1000 ל-4500 ש”ח לקניית השמלה, שלעומת מחירם המקורי שנע בין 7000 ש”ח ל- 14,000 ש”ח להשכרה, מדובר בהנחה משמעותית של עשרות אחוזים.

למרות מחירן האטרקטיבי, רצוי לזכור שהשמלות המוזלות הינן איכותיות מאוד, ועל מנת לחסוך בהוצאות ניתן לבחור את שמלת חלומותייך גם מקולקציות של השנים הקודמות. השמלות שלנו מעוצבות בסגנון אלגנטי על-זמני.

על אף מסגרת התקציב שהקצבת לעצמך אני ממליצה לבחור במעצב/ת שמלות כלה בעלי מוניטין והמלצות ולא לבחור באלו שהם בעלי ניסיון מועט והמלצות דלות, רק בשביל לחסוך 1000 או 2000 שקלים. זכרי שמדובר בשמלת הכלולות שלך ולא בשמלת ערב לאירוע ולכן השמלות שלנו מאופיינות בתפירה מוקפדת, שימוש בחומרים טבעיים כגון משי נקי לסוגיו, תחרות צרפתיות ופרטים בעבודות יד. חשוב לבחור במעצב/ת שמלות כלה עם המלצות ומוניטין רב, אשר התנסו בעיצוב של מגוון קולקציות לאורך השנים.

לפני הפגישה עם המעצב/ת שבחרת, אני ממליצה להגיע מוכנה ולהכין תמונות של דגמים שאהבת, לאו דווקא את השמלה הספציפית שאהבת יכול להיות שבדגם מסוים תאהבי פרט מסוים או בד או צבע או צללית, או דגם כלשהו מתוך האתר של המעצב/ת . כאשר אתן קובעות את הפגישות עם המעצבים הנבחרים, השאירו לפגישה האחרונה את המעצ/ת שאליו/ה הכי התחברתן.

http://www.hilagaon.com/