הנצפים ביותר

היכן מייצרים ציוד למטבחים?

ציוד למטבח – הקדמה:

ציוד למטבח מיוצר בארצות רבות בהתאמה לטכנולוגיית ייצור חדשנית ועלות כוח העבודה.

כיום ניתן למצוא ציוד למטבחים מסוגים רבים שמיוצרים בארצות רבות,חלקן באסיה,אירופה ואפילו בדרום ומרכז אמריקה.

ניתן למצוא מטבחים מרהיבים למרות שההבדל הוא בסוג העץ או הגימור וכמובן סוגי שיש וכו’.

הארצות המובילות בעולם לייצור מטבחים הם:

איטליה – ארץ הספגטי והפיצה גם מובילה את תחום ציוד למטבחים ,ישנם מספר רב של מותגים מובילים שמיוצרים באיטליה,מוצרים אלו לרוב הינם בעלי עיצוב מודרני ובעלי מוטיב חוזר של שיש איטלקי איכותי באיכות גבוהה,בנוסף ניתן למצוא את איטליה כמובילה בתחום מטבחי גינה , ובתחומים נוספים כמו גריל לגינה בזכות הציוד הנהדר שמורכב מחומרי אל-חלד ובעיצוב מודרני יוצא דופן.

תתפלאו אבל באיטליה ישנם יצרנים מעטים מאוד של תנורי פיצה יחסית לשאר המדינות שמייצרות תנורים לפיצות.

סין –  הארץ שבה מיוצרים מרבית המוצרים החל מביגוד ועד צעצועים הינה אחת הארצות המובילות לייצור מטבחים,הייצור הסיני הינו זול מכיוון שכוח העבודה הוא זול יחסית לשאר המדינות אך בהתאם לעלות הייצור לרוב המוצרים אינם איכותיים ומיוצרים מעץ/שיש שאינו מחזיק לשנים רבות,אך כמו בכל דבר ישנם יוצאים מן הכלל לכן סין הינה אפשרות פשוט צריך למצוא את המפעיל המתאים.

אסיה – מדינות כמו אינדוזיה ותאילנד מייצרות אומנם נתח שוק של מספר אחוזים בודדים בתחום המטבחים אך ישנם מטבחים נחמדים (לרוב האיכות שלהם ירודה יחסית לשאר האלטרנטיבות הקיימות בשוק), המטבחים שמיוצרים ביבשת אסיה בעלי עיצוב נחמד ובעלות לכל כיס שלפעמים כאשר רוצים מטבח והעלויות זה הנושא העיקרי חשוב לשקול את ארצות אלו בנושא של ייבוא מטבחים.

יבשת אמריקה – ישנם בעיקר בדרום אמריקה ומרכז אמריקה ארצות המייצרות מטבחים,מרבית המטבחים הם באיכות ירודה וגם עיצוב טיפה מיושן ותעשייתי דבר שאיננו ממליצים עליו,חשוב ליצור מראה ייחודי לבית ולא להתפשר.

ישנם עוד מדינות רבות שמייצרות ציוד למטבחים כמו גרמניה,אנגליה שמייצרות מטבחים בעלי עיצוב שמתאים לאופי המדינה ואף כלי מטבח ומכשירי חשמל למטבחים באיכות גימור גבוהה שהם גם בעלי צבעים מיוחדים וסוגי עצים שגדלים באותן המדינות.

ציוד למטבח – לסיכום:

כאשר מעוניינים לבחור ציוד למטבחים גם אם זה תנור פיצה או תנור רגיל,מטבח קומפלט,גריל לגינה וכו’ אתם צריכים להתייעץ עם בעלי מקצוע מתחום ציוד למטבחים שיכולים לעזור לכם לבחור את המוצר הנכון בעלות הנכונה ובכך תחסכו המון כאב ראש והכי חשוב אתם תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה.

קריאה מהנה.