הנצפים ביותר

היגיינת האמבטיה

היגיינת האמבטיה

 

ביתו של אדם הוא מבצרו, וחדר האמבטיה שלו הוא פינת טהרה, בריאות ואושר. האמבטיה שלנו נוטה עם השנים לצבור לכלוך וכתמים קשים, כמו כל מוצר בו אנו משתמשים מדי יום. אנו מסירים מגופינו אבק, כמיקלים, לכלוך שמנוני וחיידקים. אמבטיה מצידה סופגת הכל עד לנקודת הניקוז, ונוצר בלאי מטריד.

בשלב מסוים נמצא את עצמינו עומדים בתוך אמבטיה מוכתמת, וגם חומרי הניקוי החריפים ביותר שנמצא בשוק לא יועילו בהסרת כתמים כאלו. גרוע מכך, חומרים כאלו עלולים לחדור לגופינו דרך העור ומערכת הנשימה, ולגרים לתופעות לא נעימות במקרה הטוב, וזיהומים במקרה הרע. מוצרי ניקוי בסיסיים יותר, מתאימים בניקוי כתמים קלים, אך כמובן לא יסייעו לנו בבעיה שלפנינו.

הדרך הנכונה והיעילה ביותר להשבת הדבר הבסיסי ביותר שהאמבט שלנו צריך, הניקיון, היא באמצעות תהליך חידוש אמבטיה. בטיפול מסוג זה פני השטח של האמבטיה או הכיור בביתכם יעברו החלקה משמעותית, מה שיבטיח צפיפות גדולה הרבה יותר ובכך תתאפשר החלקה טובה יותר של נוזלים אל עבר הניקוז. כתוצאה מכך נקבל הגנה טובה הרבה יותר מהצטברות חיידקים וחומרים מסוכנים. ציפוי אמבטיה מקצועי הוא הכלי הטוב ביותר לדבר, וגם יותר זול מקנייה והתקנה של כלים סניטריים חדשים.

ציפוי אמבטיה מביא לא רק לשינוי מרענן במראה, אלא גם בהרגשת הניקיון הכללית של חדר הרחצה שלכם. האמבטיה הינה האלמנט הבולט ביותר בחדר הרחצה, וחידושה יעניק לכם ולאורחים שלכם תחושה הרבה יותר נקייה ובריאה בביקור הבא.

תהליך חידוש אמבטיה כולל טיפול עי חומרים וכלים מתקדמים, והופך בשנים האחרונות לפתרון המועדף על בעלי ומוכרי דירות לשם העלאת ערך הנכס. בזמן הלבשת אמבטיה, מבוצע תהליך של חיטוי המשטח לשם הכנה, צביעה וציפוי לשם הגברת הצפיפות. חיי האמבטיה אשר בביתכם יתארכו, ורמת ההיגיינה שלכם תשתפר פלאים.