הנצפים ביותר

לא מאושר – הזמנות מעוצבות לכל אירוע

הזמנות

 

הושטת יד:

מהי משמעות המילה הזמנות, זה פשוט, שהן מזמינות ואכן הזמנות הן כהושטת יד, כהוק, כקרס למשיכת מי שאתה רוצה שיעלה בחכתך, כפתיון, כהבטחה. יתרה מכך הזמנות מייצגות את מי שאתה ואת האירוע אשר אתה עומד לערוך, הן מייצגות את הוויז’ן שלך ואת המסרים אשר אתה או את רוצים להעביר.

 

לכל מטרה:

הזמנות ניתנות להדפסה לכל מטרה שהיא, לחתונה, לבת מצווה, לבר מצווה, לברית, לבריתה, לאירועים משפחתיים ואירועים פרטיים מסוגים שונים, לחנוכת בית לימי הולדת ועוד ועוד.

 

הזמנות למגזר העסקי:

אך בשונה מן ההזמנות הסטנדרטיות לאירועים משפחתיים ישנם הזמנות המשמשות את המגזר העסקי, או אז על הדפסת ועיצוב ההזמנה להיות מחושבים ומושקעים פי כמה מונים שכן הן ישמשו ככרטיס ביקור של ממש של בית העסק החברה או הפרילנס העצמאי.

 

להזמין את הלקוחות:

הזמנות למגזר העסקי יכולות לשמש למטרות של הזמנה לפתיחה של מסעדה, הזמנה לתערוכה בגלריה, הזמנה לשיעור בסטודיו , הזמנה לטעימות במעדניה, הזמנה לשבוע מבצע, הזמנה מיוחדת לכל לקוח ולקוח ביום ההולדת שלו או בתאריכים מיוחדים אחרים לרכישה מיוחדת במבצע ועוד ועוד.

 

פריט שיווקי:

הזמנות שכאלו משמשות גם כפריט שיווק ופירסום ואז רמת העיצוב ההדפסה והגימור שלהן צריכות להיות מן הטובות והמעולות ביותר.

 

רמה אסתטית גבוהה:

תיקון שואב אבק מרכזי– הזמנות למגזר העסקי יכללו בדרך כלל את לוגו החברה או בית העסק וברמה הגרפית והאסתטית צריכות להיות תואמות לכל שאר מוצרי הדפוס היוצאים תחת ידי בית העסק או החברה ובקו עיצובי דומה.

 

גדלים, צבעים, וסגנונות:

הזמנות ניתנות להדפסה בגדלים שונים, במגוון צבעים וניתנות להדפסה על סוגי דפים שונים, כרומו, נייר מחוספס בגימור מבריק או מאט.

 

אפקט ויזואלי חזק:

הזמנה המעוצב ומודפסת בקפידה עם אפקט ויזואלי חזק תיוותר גם לאחר זמן בבית הלקוח אשר קיבל אותה וכך פרטי החברה והשירותים שהיא מציעה ישארו לאורך זמן לנגד עיניו.

 

נימה אישית:

יתרה מכך הזמנות הן בעלת נימה אישית, לקוח המקבל הזמנות מבית העסק מרגיש שרואים אותו, זוכרים אותו ומשקיעים בו מה שיגרום לו לשכור את שרותי העסק לאורך זמן רב ולהעדיף אותו על פני המתחרים.