הנצפים ביותר

הורות בעידן המודרני

לאחרונה הראו תוכנית שבה בנות צעירות שרק התחילו את הלימודים בתיכון מצאו את עצמן בהיריון והחליטו על דעת עצמן להתקדם עם ההיריון הזה למרות שקרוב לוודאי ההורים משני הצדדים לחצו לכיוון ההפוך לגמרי. ההורים של הנערה הצעירה וודאי היו מעדיפים לראות אותה חיה את שנות התיכון עם כל הדאגות אשר מעניינות את יתר בנות גילה ולא למצוא את עצמה עסוקה בהיריון מתקדם ולאחר מכן בטיפול בתינוק קטן שבו תמשיך לטפל במשך כל חייה, עד לתומם.

הורים רבים אינם מודעים כלל כי מספר הנערות אשר מוצאות את עצמן במצב דומה פונות על מנת לבצע הפלה בדרכים לא כשרות, בעוד שבמקרים רבים אפשר עוד לבצע הפסקת היריון בעזרת תרופה להפלה שמאפשרת לגוף הנערה שלא להיחשף אל הליך שהוא מסוכן יותר כמו זה של הפלה בניתוח.

 

שומרים עליהם ומלמדים אותם

אולי הפתרון הוא התערבות יותר גדולה מצד ההורים, אולי יש לוודא כי הילדים שלנו כבר אינם ילדים ולהציע להם את השימוש באמצעי מניעה כדי שישמרו מפני מקרים של היריון בגילאים מוקדמים, גילאים שבהם הם עוד אמורים לחוות עולם שלם של ריגושים וצמיחה אישית.

אז לפני שמתפתחים הלאה אל עבר אדם נוסף שיוצא להן מהגוף, כדאי מאוד להכיר את עולם יחסי המין ואפילו לגשת יחד אל רופא נשים עבור התאמה של גלולות, אשר מלבדן חשוב להדגיש כי אמצעי מניעה כמו קונדום הוא הכרח למניעת מחלות לא נעימות ומסוכנות. זה לא הזמן לנאיביות בעידן בו התמימות של נערות מתפוגגת בקצב יותר ויותר מהיר וצעיר, יש להתאים את ההורות להכנה לקראת יחסי מין ומניעה של מצבים שמצריכים תרופה להפלה או החלטה ללדת. לא קל להיות הורים בעידן המודרני.