הנצפים ביותר

הוצאת חשבוניות ממוחשבות באמצעות תוכנה להנהלת חשבונות

 

בעלי עסקים מחפשים כל הזמן כיצד לייעל תהליכים בעסק שלהם ולחסוך זמן וכסף, ואחת השיטות לעשות זאת היא באמצעות תוכנת חשבוניות ממוחשבות. התוכנה מהווה דרך מושלמת לדעת מה קורה בעסק, להוציא דוחות, לשלוח טפסים ממוחשבים, ועוד. כמו כן, התוכנה מוציאה חשבוניות ממוחשבות בחינם, ובכך היא חוסכת לבעל העסק כסף וזמן. במאמר הבא נסביר מהי חשבונית מס, ומדוע כדאי להשתמש בתוכנת חשבוניות ממוחשבות על מנת להוציא אותה.

מהי חשבונית מס?

חשבונית מס הינה מסמך שבעזרתו ניתן לבצע תיעוד של עסקאות והיא משמשת כל בעל עסק לקבל מרשויות המס את שומת המס המתאימה עבורו. כאשר מתבצעת עסקה מוסר בעל העסק ללקוח חשבונית, המשמשת הן אותו והן את הקונה במידה והקונה עצמו הוא בעל עסק שמציג אותה למע”מ ומקבל עבורה החזרי מע”מ בגין הוצאות עסק.

מהם היתרונות שמספקת תוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות?

תוכנת חשבוניות ממוחשבות חוסכת לבעל העסק זמן וכסף. ראשית היא חוסכת עבורו את הכסף שהוא מוציא על רכישת פנקסי החשבוניות ואת הזמן שהוא מבזבז על ההגעה לחנות כלי הכתיבה או בית הדפוס על מנת לרכשם. שנית, התוכנה שולחת את החשבוניות דרך האי מייל ובכך היא חוסכת לבעל העסק את עלות שליחתן (עלות המעטפות והבולים) ואת הזמן שהוא מבזבז על ההגעה אל הדואר על מנת לשלוח אותן. בנוסף התוכנה חוסכת לעוסקים מורשים ופטורים את עלות השימוש בשירותי רואה חשבון, היות והיא מבצעת את העבודה שהוא מבצע, וביתר יעילות. באמצעותה ניתן גם לשלוח את החשבוניות ישירות למס הכנסה, וזו סיבה נוספת מדוע אין העוסקים צריכים לשלם עבור שירותי רואה חשבון.

התוכנה משפרת את השירות ללקוחות, היות והם מקבלים את החשבוניות באופן מידי, במקום להמתין שלושה ימי עסקים עד שהן תגענה בדואר.

המראה של החשבוניות הממוחשבות הוא הרבה יותר אטרקטיבי מאשר המראה של החשבוניות הממולאות ידנית, ובכך בית העסק נראה הרבה יותר מתקדם בעיני לקוחותיו.

בזכות תוכנת חשבוניות ממוחשבות בעל העסק לא צריך לשמור את החשבוניות בתוך קלסרים היות והן נשמרות בתוך המחשב וניתנות לשליפה מידית.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית