הנצפים ביותר

הובלות של מעבדות

הובלות של מעבדות

גם מי שאינו לבורנט ולא ביקר במעבדה מימיו בוודאי יודע ומבין כי ציוד של מעבדה, לא רק שהוא ציוד שביר ועדין, אלא שגם במקרים רבים הוא דורש תנאי קירור או בקרת אקלים מסוימת על מנת לשמור על תקינות בציוד ועל החומרים השונים. מסופו של דבר, מעבדות מכילות ציוד טכנולוגי יקר ועדין וחומרים כימיים רגישים. האם נתונים אלו, פירושם שלא ניתן לבצע הובלות עבור מעבדות? ממש לא. עם זאת, הובלות של מעבדות דורשות בהחלט לוגיסטיקה מיוחדת, מוקפדת ומקצועית עד מאוד.

איך מתבצעות הובלות של מעבדות?

בעבר היה נהוג לבצע הובלות של מעבדות בשיטות מיושנות שכללו שימוש בקרח יבש לצורכי קירור. כיום, הטכנולוגיה הרבה יותר מפותחת ומתקדמת, והיא מאפשרת ביצוע הובלות, גם הובלות מורכבות של מעבדות- בצורה בטוחה ומוגנת. ישנם מקררים מיוחדים שבעזרתם ניתן לבצע הובלות של חומרים ודגימות. הציוד היקר והמשוכלל שנמצא בדרך כלל המעבדות מועבר בבטחה באמצעות טכניקות ומנגנונים מתקדמים.

הובלות מעבדה אינן זהות להובלות משרד או דירה.

גם משרד הייטק מכיל ציוד יקר ועדין, אולם הובלות של מעבדות דורשות לא רק מקצועיות ויכולת לסבל ציוד יקר ורגיש אלא גם מקצועיות מוקפדת וניסיון בתחום הובלות מסוג זה. מעבדות מכילות כאמור, לא רק ציוד משוכלל ורגיש אלא גם חומרים כימיים, בדיקות הדורשות טיפול עדין ומסור בזמן ההובלה, חומרים כימים שיכולים להיות מסוכנים מאוד בידיים הלא נכונות.

אין להקל ראש כשמדובר בעניין הובלות של מעבדות

על חברת הובלות בת”א לקבל את מלאו האינפורמציה בנוגע לתכולת המעבדה. אינפורמציה זו תאפשר לחברת הובלות בתל אביב  בהתאם מבחינת הציוד הדרוש לצורך ביצוע הובלה איכותית ובטוחה.

שימו לב: כשאנו מדברים על מסירת מידע, הדבר נכון לא רק לחומרים שיש להוביל ולציוד המעבדה אלא גם לפרטים שיכולים אולי להיראות זניחים בעינינו אך הם חשובים מאוד. למשל: ריהוט- ריהוט של מעבדה בדרך כלל שונה מריהוט משרדי “רגיל”. אמנם לא מדובר פה ב”חומר מסוכן” אבל עובדי מעבדה כמו עובדי משרד או מי שעובר דירה, מעוניינים גם הן לחזור כמה שיותר מהר לשגרת היום ושגרת העבודה. במובן זה, על חברת הובלות בת”א לדעת באיזה ריהוט מדובר על מנת שתדע להרכיב את צוות העובדים שלה באופן כזה , שנגרים ידעו כיתד לפרק ריהוט זה, כיצד נכון להעמיסו לתוך המשאית וכיצד להרכיבו בתורה נכונה במעבדה החדשה. הוא הדבר גם בנוגע לציוד חשמלי או אלקטרוני: על הטכנאים והחשמלאים של חברת הובלות בתל אביב לדעת כיצד לפרק ולחבר מחדש ציוד זה, באופן כזה שחלילה לא יאבד מידע חשוב בדרך או יגרם נזק מיותר.