הנצפים ביותר

הובלות עבור דירות גג ודירות פנטהאוז

הובלות עבור דירות גג ודירות פנטהאוז

ראשית הבה נפריד בין דירת גג לבין דירת פנטהאוז. דירת גג ממוקמת בקומה העליונה של בנין המגורים ויש בה שני מפלסים, כאשר המפלס התחתון מיועד לסלון, מטבח וחדרי דינה ואילו המפלס העליון הוא גג. ברוב המקרים בעלי דירת גג בונים יחידת דיור / חדר על גג זה. דירת פנטהאוז ממוקמת גם היא בקומה העליונה בבנין מגורים, אלא שדירה זו ממוקמת על גג הבניין עצמו. דירת פנטהאוז היא דירת יוקרה והעלות שלה היא הגבוהה ביותר ביחס ליתר הדירות בבניין זה. דירות פנטהאוז הן בעלות שלושה כיווני אוויר, זכוכיות מפרידות בין מבנה הדירה לבין שטח הגג שמהווה מרפסת, ובכל משוות לדיירי הדירה תחושת השתלבות עם הנוף שבחוץ תוך שמירה על פרטיות.

כיצד מבצעים הובלות  עבור דירות גג או פנטהאוז?

הובלות עבור דירות גג או דירות פנטהאוז מערימות קשיים על חברת הובלות. עם זאת, חברת הובלות בתל אביב שנותנת שירות של הובלות גם לדירות גג ודירות יוקרה אחרות, מאובזרת בציוד שינוע והובלה מתאים. אחד מאביזרי שינוע והובלה נחוצים עבור הובלות מסוג זה הוא מנוף חיצוני ומנופאי מוסמך שיתפעל אותו, וזאת ללא קשר לקיומה של מעלית, ובדרך כלל יותר ממעלית, בדירות מסוג זה. ב טרם תזמינו חברת הובלות בתל אביב ידעו את מנהל החברה בנוגע לסוג הדירה בה אתם גרים. חברת הובלות חייבת לדעת אם מדובר בדירת גג, דירת פנטהאוז או דירה “רגילה” על מנת שמנהל הפרויקטים יתארגן בהתאם ויעמוד בלו”ז.

כמו כן, דירות בבניינים גבוהים הממוקמות  בקומות גבוהות, ודירות גג ופנטהאוז  בפרט, דורשות היערכות מקצועית של מנוף חיצוני ואביזרי שינוע נוספים. אם אתם גרים בדירת גג או בדירת פנטהאוז עליכם לקחת בחשבון כי חלק מהרכוש שלכם לא ניתן יהיה להוביל או לשנע באמצעות המעלית או חדר המדרגות. מנוף חיצוני עם צוות עובדים מוסמך ומיומן יאפשר לכם להעביר בבטחה ריהוט, פסנתר, עתיקות או חפצי אומנות יקרים ושבירים. במובן זה, מנוף חיצוני מייעל הובלות בתל אביב אך דורש ידיים מקצועיות ובעלות ניסיון, שאם לא כן עלולות הובלות מסוג זה להיות כרוכות בנזקים לציוד היקר שלכם ו / או לרכוש הזולת. הקפידו לעבוד אך ורק עם חברת הובלות בתל אביב שיש לה מוניטין, ותק, ציוד משוכלל וצוות עובדים קבוע. כמו כן, הקפידו לבטח את כל תכולת הבית שלכם בזמן ההובלה עצמה.