הנצפים ביותר

הובלות משרדים קטנים

בדרך כלל, שאנחנו שומעים את המונח הובלות משרדים, עולה לנגד עינינו תרחיש של הובלה מורכבת, הכוללת מספר חדרים שיש להעביר, עשרות מוצרי חשמל שונים ומאות מסמכים. אלא שתחום הובלות המשרד כולל בתוכו גם הובלות בשיעור קטן הרבה יותר. חשבו, למשל, על משרד בודד, ובו פריטים מעטים.

האם אז ניתן לוותר על שירותיה של חברת הובלות? ממש לא. אלא שעליכם להבין שחוקי המשחק משתנים בשיעור ניכר.

מאפייני הובלות משרדים קטנים

על פניו, הובלת משרדים קטנים נראית כמו דבר פשוט לכאורה. היא תכלול בתוכה, לרוב, שולחן או שניים, מחשב ומכשירים חשמליים אחרים, מספר חפצים אישיים – ותו לא. אלא שברור שרכב פרטי לא יוכל לבצע את משימת העברת הפריטים האלה, חלקם נחשב לגדול וכבד במיוחד.

נקודה חשובה נוספת היא שפוטנציאל הנזק קיים גם קיים בעת הובלת הפריטים האלה. כל משרד פועל מתוך רצון מוחלט לשרת את הלקוחות, ולהותיר עליהם רושם חיובי. על אותו עיקרון, אף משרד לא ישמח להוסיף פתאום למחזור ההוצאות שלו כספים עבור תיקון מחשב שנפל בעת ההובלה, או ארון שנשרט. הובלה מקצועית תקטין את הסיכוי לנזקים מסוג זה עד למינימום האפשרי, ותאפשר לבעל העסק שקט נפשי.

אז איך מתחילים?

גם כאשר מחליטים להיעזר בשירותיה של חברת הובלות, אין הדבר אומר שהנחלה הגיעה. יש כיום עשרות חברות הובלה בכל אזור, כל אחת מהן עם תחומי התמחות אחרים: לא בטוח שהובלות משרד בכלל, והובלות משרדים קטנים בפרט, אכן נכללות בתחומים אלה. רצוי מאד לברר עם החברה הייעודית אלו שירותים היא מציעה בתחום, מהו הניסיון שלה בהובלות משרד ומיהו קהל הלקוחות הסטנדרטי שלה.

יש לשוחח עם אנשי חברת ההובלות, ולראות את הפתרונות שהם מציעים עבור הובלת המשרד, וזאת בהתבסס על הנתונים שעליכם להעביר להם: מספר הפריטים, נפחם, המרחק בין המשרד הישן לחדש וכן הלאה. המעוניינים להשקיע עוד יותר בבחירת החברה יכולים גם לבצע סקר השוואת מחירים בין חברות שונות הפועלות בתחום, ולהתכוון עקב כך לעבר ההצעה האידיאלית.