הנצפים ביותר

הובלות משרדים- כמה דברים שיש לקחת בחשבון

הובלות משרדים- כמה דברים שיש לקחת בחשבון

הובלות משרדים כרוכות בדרך כלל בשינוע של ציוד יקר וחומרים שיכולים להכיל מידע רגיש. אלו שתי סיבות חשובות דיין, על מנת לוודא שאתם סוגרים עסקה עם חברת הובלות אמינה ומקצועית. ככל שהמשרד שלכם עוסק בתחום כזה שחומר רגיש או חסוי הוא חלק אינטגראלי ממנו, כך הקפידו שבעתיים. הובלות של משרדים מסוג זה צריכות להיעשות באמצעות משאיות, שיש להן דופן אחורית הידראולית. ההעמסה והפירוק מתבצעות באופן שנצמד לסדר האריזה- וזאת על מנת לשמור על הסדר הקיים ולא ליצור בלבול במסמכים ובניירת. הובלות של חומר מסווג מתבצעות ללא עצירות בדרך ובנוכחות מלווה לנהג המשאית.

הובלות משרדים של חברות היי טק:

משרדי הייטק מאובזרים בציוד עדין, רגיש ויקר: מחשבים יקרים, צגי מחשב, סורקים, מדפסות וכדומה. חברות הובלות שמספקות שירות הובלות עבור משרדי היי טק צריכות לקחת זאת בחשבון ולהקפיד שבעתיים בעת האריזה, העמסה והפריקה.

יש לדעת כיצד לארוז את הציוד העדין, באיזה חומרי אריזה להשתמש וכיצד נכון לאטום אותם. לפני שאתם בחורים חברת הובלות, רצוי שתספקו בידם את כל האינפורמציה בנוגע לתכולת המשרד, על מנת שתוודאו כי תקבלו חומרי אריזה מתאימים, וכמובן צוות מובילים המנוסה בתחום הובלות משרדים על כל המשתמע מכך. ישנן חברות הובלה המספקות גם שירותי אריזה- עניין שרצוי לשקול, בפרט כאשר מדובר בהובלה של ציוד רגיש ועדין הדורש טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, משרדי הייטק מאובזרים גם בריהוט משרדי. ישנם מקרים בהם ניתן ורצוי לפרק את הריהוט טרם ההובלה, ולהרכיבו במשרד בחדש. במקרים אלה על חברת הובלות להצטייד בכוח אדם מתאים גם לעניין זה. נגרים שיודעים כיצד לפרק את הריהוט באופן כזה שניתן יהיה להרכיבו מחדש. ישנם מקרים בהם הריהוט אינו ניתן לפירוק או שפשוט לא מומלץ לפרקו. במקרים בהם יש להוביל את הריהוט בשלמותו, חברת הובלות צריכה לדעת זאת מראש על מנת להיערך בהתאם. וכמובן, ישנם מקרים בהם הריהוט ששימש אתכם נאמנה במשרד הישן “עשה את שלו” והוא לא עמיד דיו בפני פירוק והרכבה מחודשת וגם לא מומלץ להשתמש בו שוב- במקרים אלו אין טעם לבצע הובלות לריהוט משרדי זה, אולם אתם, באם קיבלתם יעוץ מקצועי טרם סגרתם עסקה עם חברת הובלות, מודעים לפרט זה ויכולים להיערך בהתאם מבחינת תזמון של רכישת ריהוט חדש בד בבד עם ביצוע הובלת המשרד שלכם.