הנצפים ביותר

הובלות לסטודנטים בחופשת סמסטר

הובלות לסטודנטים בחופשת סמסטר.

אם אתם קושרים עצמכם עם מעבר דירה ואתם במקרה גם סטודנטים חשוב שתדעו שעליכם לתכנן את עצמכם לא פחות מזוג נשוי עם ילדים. דווקא לאור העובדה שאתם נמצאים בלוח זמנים תמידי,תחת לחץ של מבחנים ולימודים, חשוב מאוד שתתאמו את מעבר הדירה שלכם בהתאם ללוח הזמנים שלכם ותחפשו הובלות סטודנטים, כאלו שיתחשבו בלוח הזמנים שלכם העמוס ממילא.

מתי מתחילה עונת ההובלות לסטודנטים?

רצוי מאוד לכוון את מעבר הדירה שלנו לאזור הקיץ בזמן חופשת הקיץ כשהסמסטר נגמר, כך אנחנו יכולים להיות שקטים ובטוחים שלא פגענו לעצמנו בלוח הזמנים, לוח המבחנים וכיוצא בזה. אולם זכרו כי בתקופה לחוצה זו רצוי לתאם את מועד ההובלה לפחות כשבועיים מראש, ולא להיזכר ברגע האחרון. ככל שתהיו מוגבלים הזמנים כך המחיר עלול לעלות, בשל הביקוש.

הובלות סטודנטים – איזו חברת הובלות עלי לבחור?

כמובן שכסטודנט, החיים בישראל הם משימה לא קלה בכלל, ההוצאות מרובות ממילא, עלויות מחייה ומגורים, שכר הלימוד הגבוהה, והמרדף אחר האיזון בין עבודה ולימודים, כל אלו ועוד מובילים את הסטודנט בישראל לאורח חיים מצומצם, בכל הנוגע לכסף וכאמור לא לכולם יש עזרה מההורים, לכן סטודנטים מחשבים כל הוצאה והוצאה ומנסים למזער הוצאות ככל שרק ניתן, גם כאן כדאי שתעשו זאת, חפשו לכם חברת הובלות שנותנת בין ביתר שירותי הובלות לסטודנטים ותתחשב בכם בכל מה שנוגע למחיר העבודה, ועם זאת, לא בכל מחיר, חשוב לציין שחברת ההובלות מעבירה את ציוד הלימודים שלכם, וחפציכם האישיים, ובעקבות כל אלו עדיין אנו חייבים למצוא חברת הובלות מסודרת ומקצועית שתיקח אחריות על כל התכולה ותתחייב לי ללוח זמנים מסודר של העבודה.

הובלות סטודנטים – אז מתי להזמין את ההובלה?

ישנה עדיפות לביצוע ההכנות של מעבר הדירה כבר לפני הקיץ. תקופת הקיץ היא תקופת שיא בתחום ההובלות, משפחות עם ילדים מנצלות את הפוגת הקיץ כדי לעבור למשכנם החדש ובכך לנצל את חופשת בית הספר כדי לא לפגוע בשנת הלימודים של הילדים, ובשל הביקוש הרב מחירי מעברי הדירות מרקיעי שחקים.
ועל כן, עבור הובלות לסטודנטים יהיה נכון לתאם את המעבר כבר בתחילת הקיץ ולשריין את מועד ההובלה הסופי,  בסוף הקיץ או מיד אחרי חגי תשרי.

הובלות סטודנטים – מה צריך להכין למעבר הדירה?

אף על פי שהובלות לסטודנטים לא משתווה להובלת דירה של משפחה גם ההובלה לסטודנט צריכה הכנה. ההכנות כוללות איסוף קרטונים בגדלים שונים שיספיקו להכיל את כל הציוד שלכם, לקנות ניירות דבק וכמה לורדים בצבעים שונים ולחלק את הקרטונים לקטגוריות של ביגוד, משרדי, חומר לימודי וכדומה. כמו כן יש לרוקן את הארונות, הארוניות והכונניות בבית, לדאוג לפירוקם המוקדם, או לברר עם המוביל לגבי הפירוק, על מנת שביום ההובלה הכל יהיה ארוז היטב, והמובילים יוכלו מיידית להתחיל בעיטוף חלקי הרהיטים המפורקים בניילון נצמד כדי יעזור לשמור עליהם מפגיעות ושריטות בעץ.

וזכרו, אם זו ההובלה הראשונה שלכם כסטודנטים, כנראה היא לא תהיה האחרונה, היו חזקים ותעברו אותו כמו גדולים, החיים יביאו איתם עוד כמה מעברים. 
שיהיה לכם מעבר דירה קל נוח ונעים.