הנצפים ביותר

הובלות דירה

זקוקים לשירות הובלת דירה? במאמר זה נלמד כיצד להכין את הדירה שלנו להובלה, וכיצד להתנהל עם צוות המובילים כך שהפעולה תושלם במהרה וללא תקלות. במאמר זה נלמד גם צעדים מעשיים לביצוע וגם הימנעות ממסיחים מיותרים העלולים ליצור שיבוש:

ארזו את חפציכם בארגזים

ניתן למצוא ארגזים בקרטוניות של עיריות ומרכולים. אחסנו בהם את חפציכם כשהם ממויינים לפי חדרים. נסו לאחסן שם כמה שיותר ציוד כשהוא מסודר באופן יחסי. את הציוד הכבד יש להשאיר בחוץ לטיפול צוות המובילים. במידה ומדובר בהתקן אחסון יש לפרקו מתכולה ולהותירו ריק.

בצעו מיון מסודר של הארגזים השונים

בארגזים שידוע לכם שיש בהם חומר שביר הציבו ניילון פצפצים ורשמו עם לורד עבה את המילה FRAGILE. זה ייתן אינדיקציה לחברת ההובלות שמדובר בארגן שביר למדיי. בנוסף, מומלץ לרשום את שמו של כל חדר על כל ארגז.

ארגזים מועמסים על משאית התובלה

ארגזים וציוד כבד יתחיל להיות מועמסים. כאשר מדובר על ציוד כבד,  החברה תיעזר או בפירוק המוצר או בעטיפתו בניילון נצמד נגד השתחררות רכיבים כלשהם שאינם מחוברים בחזקה למוצר.

הנסיעה ליעד

מומלץ לנסוע ליעד כשאתם מובילים ברכב הפרטי שלכם. מומלץ מאד להימנע מנסיעה בגשרים נמוכים וכבישים צרים גם אם זה מקצר לכם את הדרך, שכן אז משאית לא יכולה לעבור סבך שכזה. על מנת להגיע עם המשאית בדיוק – חשוב להיעזר יותר בכבישים מהירים, דרכם מגיעים ליעד ביעילות ובקלות.

פריקת הציוד

חברת ההובלה, בהגיעה ליעד תתחיל לבצע פריקת ציוד ובמידת הצורך  – סידור הציוד בדירה החדשה. פריקת הציוד על ידי בעלי המקצוע תהיה כה מרשימה עד כי לרגע נשכחה העובדה שהאורזים עבדו בצורה מרשימה ויוצאת דופן בחריצותה.

הענקת תשר למובילים

זהו אקט ידוע בחברה הישראלית: כאשר צוות הובלות דירה ביצע את עבודתו באופן טוב באמת הוא יקבל מאיתנו טיפ. כיום המנהג ממשיך לרקום עור וגידים וניתן לומר שלמובילים שני מקורות כספיים: הבוס והלקוחות. השניים מהווים עבורם מקורות כספיים משלימים על אף שהם נובעים מאותו מקום עבודה: פינוי והובלת בתים.