הנצפים ביותר

הדרך הכי טובה להצעת נישואין

הרגע הטבעי הבא לאחר שנמצאים כבר תקופת מה ביחד ויודעים היטב כי רוצים להמשיך את הדרך הזו בצורה משותפת לעתיד היא זו שאומרת כי צריכים להעלות את השאלה הבלתי נמנעת הזו של הצעת הנישואין. זה בהחלט לא משנה אם מדובר בנישואין של אנשים אשר לא הולכים להיות מחותנים בצורה רשמית כדת וכדין, העיקר הוא ההוצאה לפועל של ההחלטה המשותפת הזו לחיות ביחד כאשר גם האירוע של החתונה הוא מעין טקס של מעבר אל עבר חיים רשמיים יחדיו.

גם אם זה יותר כדין והרבה פחות כדת…הדבר המתבקש הבא הוא למעשה ההצעה עצמה שאותה רבים רוצים לערוך בצורה הכי רומנטית וסוחטת דמעות שאפשר, ואם כבר רומנטי, רצוי לשקול דברים כמו השכרת לימוזינה שכבר תעלה חיוך מופתע על הצד הנשאל ותעשה את הנוף הנבחר להצעה עצמה למשהו שרק מטפסים אליו יותר ויותר גבוה עד שמגיעים אל הצעת הנישואין והטבעת המנצנצת.

 

הכי רומנטי שיכול להיות

יש יותר מידי סצנות רומנטיות אשר במסגרתן יש תמיד לימוזינה מפוארת, ודי לחכימה ברמיזה על מנת להבין כי אנשים אוהבים לחקות את הסרטים במציאות ולהרגיש ממש כמו כוכבים בסרט של עצמם ברגע שהוא הכי מרגש מכולם, אולי.

לכן, אם ממש רוצים להפתיע ולארגן ערב של הצעת נישואין שכולל את כל הפינוקים שיכולים להיות לא רק כדי לחלץ תשובה הכי חיובית שיכולה להיות, אלא גם להעניק את הזיכרון המתוק הזה של הצעת נישואין הכי רומנטית שיכולה להיות, ממש הצעת נישואין מן החלומות, כדאי להכין הכל כולל השכרת לימוזינה יוקרתית וארוכה, שבה אפשר לשבת וללגום שמפניה עם כמה תותים מתוקים ואדומים ולהתקדם עוד צעד אחד אל עבר החלטות חשובות ובנייה של חיים משותפים עוד ועוד הלאה.