הנצפים ביותר

הדפסה על כובעים זה כבר דבר שבשיגרה

זה התחיל לפני כמה שנים, בערך 10. הלכתי לי ברחוב וראיתי מישהו עם כובע טראקר אמריקאי (זה הכובע רשת עם פאנל ספוגי מקדימה בצבע לבן בדרך כלל) ועליו הייתה הדפסה של I LOVE NY וזה מאוד הזכיר לי את המתנות האלו שקונים בחנויות מזכרות שנוסעים לחו”ל. לא עברו יותר מכמה שנים ופתאום לכל בר, לכל מסיבה, לכל חתונה, לכל קבוצה בצופים, לכל יום הולדת לילדים, לכל עסק הייטק וכל מסיבת רווקים מדפיסים על כובע כזה לוגו.

 

הדפסה על כובעים הפכה לעניין שבשיגרה בשנים האחרונות ואיתה גם מגיעים כל מני רעיונות חדשים וחידושים. זה לא שבעבר לא היה דבר כזה. אני נמצא בעסקי הכובעים כבר הרבה מאוד שנים וגם בשנות ה-80 וה-90 היו הדפסות על כובעים אבל בזמנו חנויות היו קונות את הכובעים הללו בשביל למכור לצרכן והיום כל צרכן קונה לעצמו כמות כטרנד חלוקת מתנות מגניבה והסטייל של הכובעים האלה הוא מאוד גבוה לעומת כובעי השוק של שנות ה-90 עם הדפסים של השיקגו בולס או נייק הפוך 🙂

 

היום כל אחד יכול ליצור לעצמו במחשב רעיונות מגניבים או משפטים מיוחדים ותוך 3 ימים לקבל את זה אליו עד הבית. יש גם רקמה על כובעים שזה שלב אחד למעלה באיכות אבל על זה אדבר בפעם אחרת.

על איזה כובעים מדפיסים?

  1. כובע מצחיה בייסבול רשת (טראקר) – זה הכובע שהצית את האש של ההדפסה ואותו תמצאו בכל חנות של הדפסה על כובעים. כובע שמגיע במגוון צבעים עם קדימה שמאוד נוח להדפיס עליו, הוא גם מאוד מגניב וכל אחד ישמח שהכובע יושב עליו בול (יש לו הגדלה והקטנה מאחורה). יש לו כמה כמות גימור אבל בדרך כלל רוצים עסקה משתלמת ורמת הגימור היא בהתאם.

  2. כובע מצחיה בייסבול פשוט 6 או 5 פנלים – זה הכובע מצחיה הרגיל שכולם מכירים, כובע פשוט שבגרסת ה 5 פנלים מאוד קל להדפיס עליו וב 6 פנלים מדפיסים בצורה מעט שונה אבל הכובע מעט איכותי יותר. גם לו אופציה של הגדלה והקטנה והוא מתאים עצמו לכל ראש שזה יתרון גדול עם המידות שמחלקים לקבוצה של אנשים.

  3. כובע טמבל, כובע לגיונר, כובע גרב (לחורף) ועוד מגוון דגמים שהולכים חזק מאוד ונכנסו גם הם חזק לתמונה בעקבות גל ההדפסות שנכנס לשיגרה.

האם כדאי לי להזמין את הכובעים באינטרנט?

היתרון הגדול בלהזמין הדפסה על כובעים מהאינטרנט הוא החיסכון בזמן והמחיר. ישנם דילים מאוד משתלמים באינטרנט וההזמנה מגיעה עד הבית תוך 3 ימים. במקום להתרוצץ ולמצוא חניה אפשר להכין את הלוגו או המשפט שאותו תרצו להדפיס, לשלוח לחנות, היא תחזיר לך את העיצוב ואיך זה נראה על הכובע, אתם תאשרו וכל התהליך מאוד נוח ואמין. יש לזכור שזו בסופו של דבר מתנה בדרך כלל ולכן האיכות של הכובע לא צריכה להיות ברמת גימור יוקרתית, כי כסוגרים עסקה משתלמת גם הכובע בהתאם. אם רוצים רמת איכות גבוהה של הכובע יש לדרוש את זה וגם להבין שזה עולה מעט יותר.
מקווה שעזרתי ואשמח אם תצרו קשר 🙂

 

Â