הנצפים ביותר

הדלתות פורשות כנפיים

תשכחו את כל מה שידעתם על דלתות הכניסה, כי מעכשיו גם המשקופים הם חלק אינטגרלי מעיצוב הבית ויכולים לשמש לתליית מעילים, אחסון סודי ועוד.
חברת STATO יבואנית מותג הדלתות היוקרתי Alias משיקה דלת מסדרת WING. אורן סלמן, מנהל השיווק של החברה מעיד כי “מדובר בדלתות כניסה בטיחותית, מעכבות בערה ובעלות מנגנון נעילה בטיחותי ואיכותי במיוחד” .סלמן מסביר כי “היתרון העיצובי של דלת ה- WING  הינו בכך שבחלקה הפנימי ניתן למקם משני צידי הדלת נישות פונקציונאליות המיועדות למתלים, מחיצות, אחסון, ארון חשמל ועוד. את הדלת כולל הנישות ניתן לחפות בחומר ובצבע זהים לקיר, כמו טפט ופורניר, כך שיתקבל מראה אחיד ועיצוב נקי, בו משתלבת הדלת ולעתים אף הופכת להיות בלתי נראית ומשתלבת באופן מושלם בחלל הבית. את דלת ה- WING  ניתן להזמין מהחברה כדלת בעלת כנף אחד או זוג כנפיים ובנוסף, ניתן גם להזמין אותה בגבהים שונים עד 2.7 מ’ גובה.
חברת STATO   הוקמה בשנת 1992 ע”י הבעלים ומנכ”ל החברה מר צדוק יאיר ומתוך חזון להפוך את הדלתות המעוצבות לחלק בלתי נפרד מתרבות המגורים בישראל. חברת STATO מייצגת בישראל את מותגי העל האיטלקיים:MOVISCRIGNO,ALIAS.STATOיצרה מהפיכה אמיתית בתחום עיצוב הפנים בארץ והדלתות ובעקבות זאת השתנה הקונספט והדלתות הפכו מאלמנט פונקציונאלי לאחד מן המרכיבים המכריעים ביותר בתרבות עיצוב הבית.STATO  מספקת מגוון מותגים וסוגי דלתות, בכל גודל או מידה. הדלתות איכותיות מאוד ומצופות במגוון רחב של חומרים ובאינספור גוונים לבחירה והתוצאה היא: יוקרה המתמזגת בעיצוב ומהווה ערך מוסף לבית. הדלתות של STATOומנגנוניהם פותחו בטכנולוגיה ייחודית ומשלבים משקופי אלומיניום נסתרים, המונעים תזוזה וסדקים של הקיר באיכות הגבוהה ביותר ולאורך שנים רבות. בשנת 2000 החברה התרחבה ונכנסה לשוק דלתות הפתיחה המעוצבות הניסתרות במישור הקיר FLAT LINE– דלתות פתיחה אשר באות לידי ביטוי בקו נקי ועיצובי ללא משקופים ורווחים בקירות. דלת זו עמידה לאורך שנים וניתנת להתאמה אישית.
http://www.stato.co.il/

altalt