הנצפים ביותר

הדור החדש של הסידן

אחת הסיבות החשובות ביותר לצריכה נכונה של סידן הינה שמירה של העצמות מפני מחלת האוסטיאופורוזיס שנוצרת בשל איבוד של סידן בעצמות ודלדול העצם עד למצב בו היא יכולה להישבר בקלות רבה. דלדול עצמות קורה כאשר ישנה הפרה של האיזון הטבעי שבין בניית עצם חדשה לבין פירוק של העצם הישנה.

כאשר ישנו מצב של צריכה נמוכה של סידן הגוף אינו עומד בקצב של איבוד סידן, לעומת יצירה קטנה מידי של עצם חדשה והמצב הינו מוקצן עד למחלת אוסטיאופורוזיס.

 

תכירו את הסידן האמורפי

כדי לפתור את המצב בו אוכלוסייה מבוגרת שעיקרה המרכזי הינו נשים שסובלות ממצב כרוני של דלדול עצם, מועדות של שברים בעצמות שמחלימות בצורה איטית יותר עם הגיל המבוגר, נחלץ לעזרת כולנו המדע והטכנולוגיה המתקדמת שמייצרים את הסידן האמורפי.

תוספי התזונה שהיו נמכרים עד כה בבתי המרקחת פשוט לא עשו את העבודה, מכיוון שהם לא היו נספגים בצורה טובה אצל האנשים שצרכו אותם.

 

לעומת זאת, תוסף סידן דנסיטי הינו מורכב מסידן אמורפי חדש שהגוף מבצע ספיגה שלו בצורה הרבה יותר מוצלחת ושומר על אנשים רבים מפני מצב של בריחת סידן ודלדול העצם.

העובדה היא, כי צריכה נכונה ומבוקרת של סידן ממקורות טבעיים היא אינה מספקת בשל גורמים אחרים שמקטינים את הספיגה של הסידן, למרות שצרכנו כמות נכונה שלו מידי יום.

כדי למנוע מראש את האפשרות של מצב בו השלד יהיה חלש ומצוי תחת סכנה של שברים רבים, יש להוסיף דנסיטי אל התזונה היומית שמסייע לספיגה גדולה פי שניים של הסידן האמורפי אל השלד ויצירה של שלד חזק ובריא.