הנצפים ביותר

הדברה מקצועית מביאה לעיר נקייה מחרקים ומכרסמים

הדברה מקצועית מביאה לעיר נקייה מחרקים ומכרסמים

אפשר להשאיר את החרקים ואת המכרסמים בחיק הטבע- לשם הם שייכים. שם מקומם הטבעי. הדברה עוסקת בכמה רבדים: ברובד הביתי והפרטי, לרוב מדובר באנשים שמעוניינים לעבור את הקיץ ללא נמלים על השיש, ג’וקים שמתרוצצים באישון לילה , צווחות ילדים, עקיצות יתושים או טרדות זבובים. ברובד הציבורי או העירוני, הדברה עוסקת יותר בהדברת מכרסמים כגון חולדות ועכברים. מובן שמכרסמים אלו מגיעים גם לבתים שלנו, וכדי למנוע זאת, מדביר מקפיד להדביר במקומות אסטרטגיים ברחבי העיר עצמה. למשל, במערכות ביוב.

הדברת חולדות ועכברים ולא רק הדברת פרעושים

גם אם אתם מגדלים עכברים בכלוב אצלכם בבית, בוודאי תסכימו איתנו שאין לכם עניין בעכברי שדה מתרוצצים אצלכם ברחבי הבית, נוברים בארונות המטבח או מכרסמים מזון שעל השיש, שלא לומר חולדות. הדברה נגד מכרסים, שמבוצעת מטעם העירייה, מטרתה להעניק לתושבי העיר “ראש שקט” מעכברים וחולדות בשטחי מגורים. עכברים וחולדות שחיות בטבע יכולות לשאת מחלות ולהדביק בני אדם כאשר הם באים איתם במגע.

הדברה אינה עניין לחובבניים. מדביר חייב להיות מוסמך ובעל רישיון לעסוק בהדברה. באופן זה, אתם יכולים להיות בטוחים כי המדביר בעל ידע ומיומנות בעבודה עם חומרי הדברה חזקים, באופן כזה שלא יגרם נזק לבני אדם.

ומה עם יתושים?

מי מאיתנו אינו מוטרד מעקיצות יתושים בימות הקיץ? גם אלו מכם שפחות רגישים, בוודאי היו מוותרים על התענוג בשמחה רבה. הדברה מטעם הרשות המקומית עוסקות גם בהדברת יתושים ברחבי העיר. במקרים אלו, המדביר מדביר במקומות בהם יש ריכוז של מים ו / או מים עומדים.

הדברה פותרת גם טרדות יונים ובעלי כנף אחרים:

לאף עירייה אין שום דבר נגד בעלי כנף, נהפוך הוא מלבד הדברת ג’וקים יש לטפל גם בבעיית בעלי הכנף. עם זאת, ישנם בעלי כנף שיכולים לגרום להרס באזורי מגורים ולכן אין ברירה אלא להרחיקם ולפחות לבצע הדברת פרעושים אשר יכולים לנבוע מנוצות בעלי הכנף יונים הן דוגמא מצוינת- יונים, לא רק שהן מתרבות מהר, ומלכלכות את סביבתם בלשלשת, אלא שלשלשת זו גורמת נזק למבנים. נזק הדרגתי ואיטי.  הדברה בעניין של יונים אינה משמידה אותן אלא פשוט מרחיקה אותן, או יותר נכון לומר, מאלצת אותן לנטוש את איזור המגורים בו הן מקננות ולעבור לאזור חלופי.