הנצפים ביותר

הדברה ירוקה טובה לסביבה

הדברה ירוקה טובה לסביבה

עכברים בבית?

אם אתם סובלים מעכברים בבית סביר להניח שאתם מוכנים להפטר מהם בכל מחיר. ידוע כי עכברים בבית זהו ליקוי תברואתי קשה, וכיום ניתן לטפל בו בשתי דרכים: הדברה כימית והדברה אורגנית, במאמר שלפניכם הובאו שתי שיטות הדברה לשיקולכם על מנת שתצליחו להפטר בהצלחה המרבית מהתופעה הלא נעימה בקלות ובנוחות.

הדברה רגילה מרעילה גם אתכם

הדברת עכברים רגילה אשר הייתה מתבצעת לאורך שנים הייתה הדברה אשר מבוססת על שימוש בחומרים כימיים אשר התגלו לא רק כמסוכנים לבעלי חיים אלא אף לבני אדם. לא פעם ניתן לשמוע על אנשים אשר הגיעו לחדר מיון כאשר הם סובלים גירוי בעור, בעיניים ובנשימה כתוצאה משאיפת חומר הדברה, ולעיתים היו גם מקרים לא נעימים של אנשים ובעלי חיים אשר אכלו אוכל שהיה חשוף לחומרי הדברה וכתוצאה מכך ניזוקו קשות ונזקקו לטיפול רפואי מיידי על מנת לטפל בהרעלה- אגב מקרים רבים הסתיימו למרבה הצער במוות עכב ריכוז הרעלים אשר נמצאו בהדברה הכימית.

על אף שהיה ידוע כי הדברת עכברים אשר נעשית באופן כימי היא מסוכנת לא רק לעכברים אלא גם לבני אדם במשך שנים רבות הייתה בשימוש מתמשך עכב הוכחת יעילותה כנגד העכברים, אולם היו הרבה מפסידים לשיטה הזאת- ובעיקר בני הבית אשר ביצעו את ההדברה ונאלצו בעל כורחם לעזוב את שטח הבית למשך מספר ימים עד שתחלוף סכנת ההדברה.

לא פעם הועלו תלונות על אופי שיטת ההדברה אשר פגעה עד מאוד בטבע, והועלה טרוניה כי אמנם עכברים בבית זה לא נעים- אך אין זו סיבה להרוג אותם ונוסו במקביל שיטות שונות להרחקה אשר אינן עבדו כמצופה- דבר אשר גרר למרבה הצער כישלונות וצורך נשנה לחזור על הדברות כימיות שוב ושוב.

הדור החדש של ההדברה: הדברה ירוקה

אם חשבתם כי נגזר על כולנו לחטוף הרעלה בסופו של דבר על ידי הדברה אשר הייתה נהוגה עד היום אז בשורות טובות: בשנים האחרונות פותחה שיטת הדברה אשר אינה נוקטת שימוש באמצעים כימיים אלא עוסקת בתחום של הדברת עכברים (ולא רק עכברים) עם חומרים אשר גורמים להרחקתם, אולם אינה פוגעת בסביבה, אינה רעילה או מסוכנת ובעיקר- בלתי מורגשת.

הדברה זו נקראת הדברה ירוקה וידועה גן בכינויה “הדברה אורגנית”. הדברה ירוקה הינה פיתוח חדשני אשר נועד לשמור על עולמנו מפני כל חומרי ההדברה הידועים אשר גרמו נזקים רבים עד כה וכיום אין כבר צורך לאחר הדברת עכברים לצאת מהבית למספר ימים ולנקוט אמצעי בטיחות מיוחדים כפי שהיה נהוג בעבר, שאנשים אשר ביצעו הדברת עכברים בביתם היו נאלצים לעזוב אותו למשך מספר ימים עכב האדים הרעילים. הדברה ירוקה הינה בטיחותית לא רק לבני הבית (ובפרט לתינוקות הזוחלים על הרצפה ומושכים כל דבר לפיהם) אלא הדברה ירוקה ידידותית גם לבעלי חיים השוהים בבית, לצמחייה אשר אין צורך להוציאה מהבית בעת מבצע ההדברה, וכמו כן גם למצעים, וילונות, בדים ואף לפרקטים (גם אלו העשויים עץ!).

הדברה ירוקה היא חלומו של כל אדם אשר סלד משיטת ההדברה המיושנת וכעת כולם יכולים ליהנות מבית נקי מעכברים ומרמת חיים אחרת לאחר הדברה.

אפקטיביות של הדברה ירוקה

ניתן היה לחשוב כי הדברת עכברים אשר נעשית על ידי הדברה ירוקה הייתה נחשבת לפחות טובה, אולם לא כך הדבר! אנשים רבים אשר עברו מהדברה רגילה לשירותי הדברה ירוקה מדווחים כי הדברה ירוקה אינה גורעת במאום מפעולת הדברת עכברים אשר נעשית באמצעים כימיים והיא מבצעת את פעולתה נאמנה. על מנת לבצע הדברה ירוקה אין צורך ללכת רחוק. כיום הרבה מדבירים בארץ אשר מתמחים בהדברת עכברים הבינו כי הדברה ירוקה היא טובה לסביבה ומבצעת את עבודתה נאמנה לא פחות מהדברה הנעשית על ידי חומרים מסוכנים ולכן רבים מהמדבירים עברו לשירות הדברה ירוקה חיש מהר וניתן למצוא אותם בקלות.

ישנו צפי כי הדברת עכברים כימית כמו שתמיד הייתה נהוגה תיעלם בשנים הקרובות לטובת שלמות כדור הארץ והחור באוזון ואת מקומה תתפוס המלכה החדשה אשר עושה לנו חיים יפים, ירוקים ובעיקר- נטולי עכברים ללא יצירת נזק סביבתי וכולם מרוצים.