הנצפים ביותר

הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב

כיום אם העלייה במודעות על הצורך של כל אחד מאתנו לשמור על הסביבה ועל כדור הארץ בכלל עולה הדרישה למצוא תחליפים שהם יותר ידידותיים לסביבה בתחומים שונים. בין אם זה בתחום הרכב והניסיון להפוך את כלי הרכב והשימוש התדיר בהם לפחות מזהמים ופוגעים בסביבה, כך גם בתחומים נוספים כגון מוצרי החשמל, ייצור מוצרים מתכלים, התחום התעשייה, בתחום ההדברה ועוד… בשנים האחרונות התפתחה ונפוצה השיטה של הדברה ביולוגית במקום הדברה כימית ברחבי הארץ. שיטת ההדברה הביולוגית, בין ידידותית יותר לסביבה והיא אינה גורמת נזק רב לאוכלוסייה והסביבה בניגוד להדברה כימית. היא שימושית ביותר במקומות אשר מאוכלסים במיוחד כמו לדוגמא ערים גדולות, כך שבמידה ויש צורך לבצע הדברה באזורים אלו כמו הדברה בתל אביב, עדיף לעשות זאת בשיטה האקולוגית. בניגוד להדברה כימית בהדברה אקולוגית אין שימוש בחומרים כימיים מזיקים, אין צורך לעזוב את המקום אשר מרוסס והיא מעניקה פתרון הדברה לאוכלוסיות שונות של חרקים ומזיקים.

הדברת חולדות

הדברת חולדות ומכרסמים רבים נפוצות מאוד בשנים האחרונות. החולדה היא מרכסם בעל כושר הישרדות גבוה במיוחד והוא גורם נזק והרס רב למקום המגורים אשר הוא נמצא בו. עכברים בניגוד לחולדות מעדיפים למקם את אזור המגורים שלהם בסדקים קטנים ובחורים אשר נמצאים קרוב אל פני האדמה, אך החולדות בשונה מהם מעדיפות למקום את אזור המגורים שלהן במקומות גבוהים יחסית. החולדה מתרבה במהירות גבוה, היא ממליטה כמה פעמים במהלך העונות השונות של השנה, כאשר כל המלטה או שגר יכול להכיל עד עשרה גורים. חולדה צעירה מגיעה לבגרות מינית  לאחר כשלושה חודשים וכתוצאה מכך אוכלוסיית החולדות ללא פיקוח מתאים יכולה לצאת משליטה במהירות ולגרום להרס ונזק רב. בעזרת הדברה אקולוגית ותזמון נכון ניתן בקלות למתן את אוכלוסיית החולדות במהירות. כיום ניתן להזמין מדביר במהירות עד הבית, משרד או הבניין הרלוונטי אשר בו נמצאת אוכלוסיית החולדות ולהדביר אותם בצורה אקולוגית, אשר לא דורשת עזיבה של אותו מבנה למשך כמה ימים כמו בהדברה כימית.

סילוק יונים

הדברה אקולוגית ניתן לבצע גם לאוכלוסיות של בעלי כנף כמו לדוגמא יונים. אוכלוסיית היונים גורמת להמון לכלוך ונזק. בעזרת הדברה אקולוגית ליונים ניתן להגיע לפתרון וסילוק יונים באופן סופי מאותו האזור אשר הן החליטו להתמקם בו.